NIE SI PRIHLASENÝ!
Pre zadávanie komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo registrovať.
Forum:
Jasná - Chopok
09.01.2017 - 07:53
Dávam klobúk dolu (a palec hore) pred postojom p.Huleja, to sa tak často nevidí...
len mám obavu, keď sa táto info rozšíri, aby vzhľadom na povahu národa slovenského, nebolo pre stredisko Jasná jeho vyhlásenie kontraproduktívne...
len mám obavu, keď sa táto info rozšíri, aby vzhľadom na povahu národa slovenského, nebolo pre stredisko Jasná jeho vyhlásenie kontraproduktívne...
Aj keď nepriamo p. Matej Hulej odpovedal na daný problém (vytrhnutá hrana) v linku TomašBR / Jasna - Chopok / 09.01.2017 / 00:18 ---/ Matej Hulej / 09.01.2017 / 14:27 / časť bodu č.1Citujem: "Ku oprave lyze skiservis a preplatenie - standardny postup je reklamovat na infocentre a oznacit na mape kde sa vam to stalo. Ak sme udavali velmi dobre podmienky a napriek tomu sa vam na tom mieste poskodili lyze vam to preplatíme." Ďakujem za nádejne info. Kamarátka sa Vám určite ozve. Dám vedieť ako pochodila...či?
Ak to opravia možno ako kameňačky, ak nie tak kontajnerky Spoľahnúť sa na tú lyžu už nedá...
v niektorych servisoch to opravuju...zalezi ci sa ti to oplati ak su to starsie lyze cert to ber
toto je skôr bieda ako ten lesk...
nie som si istý či sa to dá opraviť, aj keď opraviť sa dá všetko...otázka je ale koľko to vydrží...
nie som si istý či sa to dá opraviť, aj keď opraviť sa dá všetko...otázka je ale koľko to vydrží...
NIE SI PRIHLÁSENÝ!
Pre zadávanie príspevkov, alebo komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo zaregistrovať.Nacitavam...