NIE SI PRIHLASENÝ!
Pre zadávanie komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo registrovať.
Forum:
Jasná - Chopok
08.02.2017 - 10:10
dam to este raz aj sem, ked uz som stracal cas napisanim, aby to neostalo schovane v inom vlakne. zatial je to podla ocakavania bez reakcie
rad by som sa spytal niekoho kompetentneho ohladne zlavnenych celodennych vstupov do tatralandie a besenovej, ktore sa gopass klientom objavovali (a mozno stale objavuju) ako odmena za kazdy odlyzovany den v stredisku tmr (mne aj kamaratom sa tak stalo medzi 14.1.-24.1.) pod nazvom Xsell akcia za 12,90. v emaile, ktory o pridani tejto ponuky do zlavoveho centra informoval, bolo uvedene "Za svoju dnešnú lyžovačku máte 14 dní nárok na zľavnený celodenný vstup! ". kedze 14 dni uz vo viacerych mne znamych pripadoch uplynulo a ponuka je stale v zlavovom centre dostupna, evidentne sa jedna o oj*b v emaile, zrejme s cielom od ludi ihned vylakat peniaze, aby im to akoze neprepadlo. pytam sa, ako je dana akcia realne nastavena? bude to kazdemu k dispozicii az do 30.4., teda celu dobu, dokedy dane vstupy platia alebo po kolkych dnoch od pridania to zmizne? bolo by fajn, keby sa klient gopassu mohol dopracovat ku korektnej informacii, nie iba k tej zavadzajucej z emailu...
rad by som sa spytal niekoho kompetentneho ohladne zlavnenych celodennych vstupov do tatralandie a besenovej, ktore sa gopass klientom objavovali (a mozno stale objavuju) ako odmena za kazdy odlyzovany den v stredisku tmr (mne aj kamaratom sa tak stalo medzi 14.1.-24.1.) pod nazvom Xsell akcia za 12,90. v emaile, ktory o pridani tejto ponuky do zlavoveho centra informoval, bolo uvedene "Za svoju dnešnú lyžovačku máte 14 dní nárok na zľavnený celodenný vstup! ". kedze 14 dni uz vo viacerych mne znamych pripadoch uplynulo a ponuka je stale v zlavovom centre dostupna, evidentne sa jedna o oj*b v emaile, zrejme s cielom od ludi ihned vylakat peniaze, aby im to akoze neprepadlo. pytam sa, ako je dana akcia realne nastavena? bude to kazdemu k dispozicii az do 30.4., teda celu dobu, dokedy dane vstupy platia alebo po kolkych dnoch od pridania to zmizne? bolo by fajn, keby sa klient gopassu mohol dopracovat ku korektnej informacii, nie iba k tej zavadzajucej z emailu...
Info@jasna.sk by malo byt ok ...
Ja som to uz posunul aj do Tatralandie nech zistime kde je pes zakopany!
Ja som to uz posunul aj do Tatralandie nech zistime kde je pes zakopany!
igor, u koho sa da stazovat, pokial nie som spokojny s gopass supportom? nejaky mail? alebo pisat na info@jasna.sk, pripadne na marketing? na gopasse nechcu dat kontakt na nikoho nadriadeneho...
dik za reakciu, aj ked by sa skor hodila od niekoho, kto by vedel odpovedat
ok beriem, ze to sem nepatri. sledujuc reakcie zastupcov tmr na rozne temy, ktore sem mozno tiez nepatria, som to sem dal aj ja z uz uvedeneho dovodu nedobrych skusenosti so supportom...
ok beriem, ze to sem nepatri. sledujuc reakcie zastupcov tmr na rozne temy, ktore sem mozno tiez nepatria, som to sem dal aj ja z uz uvedeneho dovodu nedobrych skusenosti so supportom...
Neviem ale mne toto forum nepride ako infocentrum TMR alebo hotline Gopassu. Casto tu chcete odpovede ktore robi support a toto je diskusne forum. Myslim ze nie kazdeho to zaujima.
Ak mate takyto konkretny problem nie je lepsie napisat na prislusny hotline ?
Ano marketing Jasnej tu kometuje niektore veci ktore vie. Ja sa zase wvyjadrujem skor ako lyziar a radovy navstevnik SF. Samozrejmem pri Jasnej sa vyjadrujem skor k viziam a nie ku konkretnym technickym otazkam. Na toto fakt neviem odpovedat.
Ak mate takyto konkretny problem nie je lepsie napisat na prislusny hotline ?
Ano marketing Jasnej tu kometuje niektore veci ktore vie. Ja sa zase wvyjadrujem skor ako lyziar a radovy navstevnik SF. Samozrejmem pri Jasnej sa vyjadrujem skor k viziam a nie ku konkretnym technickym otazkam. Na toto fakt neviem odpovedat.
na tomto fore operuje viacero zloziek tmr, od akcionara, cez sefa jasnej az po marketingove a zakaznicke oddelenie, mozno aj dalsi. je smutne az zahanbujuce, ze nikto z nich nema zaujem uviest jeden poondeny termin, dementovat podozrenie zo zavadzania z emailu a vysvetlit nastavenie produktu, cim de facto potvrdzuju moju domnienku
gopass supportu som sa nachval na to nepytal, lebo moje skusenosti s nimi su take, ze mi v 90% pripadov odpisu uplnu hlupost
nevadi. ked tmr nechce nase peniaze, pojdeme sa okupat do aquacity, ich akciova ponuka ma jasne pravidla
gopass supportu som sa nachval na to nepytal, lebo moje skusenosti s nimi su take, ze mi v 90% pripadov odpisu uplnu hlupost
nevadi. ked tmr nechce nase peniaze, pojdeme sa okupat do aquacity, ich akciova ponuka ma jasne pravidla
NIE SI PRIHLÁSENÝ!
Pre zadávanie príspevkov, alebo komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo zaregistrovať.Nacitavam...