NIE SI PRIHLASENÝ!
Pre zadávanie komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo registrovať.
Forum:
off topic
24.04.2017 - 16:24
Davno som si neprecvicil prstoklad a neziskal zopar cervenych smajlov, tak som minul svoj cas na taketo nieco :)
Vopred varujem, ze je to dlhe a pre viacerych mozno nepodstatne, tak zvazit, ci vobec citat...
Ked sa tu vychvaluje gopass a chodia sa sem o nom ucit aj spoza hranic, dovolim si sem napisat svoje skusenosti a zistenia aj ja, nech tu je okrem A spomenute aj B. Berte to v prvom rade ako upozornenie pre vsetkych klientov a otvorenie oci a zabezpecenie systemu zo strany kompetentnych.
Zaciatkom roka 2016 som prisiel na hrubu chybu zabezpecenia, kedy mohol ktokolvek bez problemov prehliadat ostatne profily klientov. Spravil som chybu, info som nezverejnil, ale posunul par ludom. Teraz uz veci riesim inak, preto zverejnim len take diery systemu, ktorych odstranenie by malo byt prinosom aj pre mna.
Ako zavazne povazujem nedostatocne zabezpecenie ohladne zverejnovania citlivych informacii na blokoch v niektorych prevadzkach TMR a ich mozneho zneuzitia. Medzi take prevadzky patri kazda, ktora na blokoch zobrazuje 8 a viac poslednych cislic Gopass karty. V Tatralandii sa mi na blok vo februari prenieslo 8 cislic, v hoteli Srdiecko v marci dokonca komplet cele cislo karty. Kedze prvych 5 cislic karty je podla mojich zisteni TAKMER vzdy rovnakych, siesta cifra je 4 alebo 5, staci poznat poslednych 8, aby sa metodou pokus/omyl dalo zistit cele cislo karty. Odhalenim cisla karty je mozne disponovat bodmi tejto karty, ci uz vyrobenim patricneho ciaroveho kodu alebo priradenim inej karty pod tu odhalenu. Viac uvadzat nebudem, nemam zaujem tu davat navod pre zloduchov.
A nechcem uvazovat dalej, ak uz zacne fungovat aj pouzivanie nabiteho kreditu na karte v prevadzkach TMR (zatial sa nim da disponovat iba v eshope). Zalezat bude od toho, ci ich vyuzivanie bude fungovat len cez ciarovy kod alebo cez cip v karte. Pevne verim v druhu moznost, inak si na kartu nedobijem ani euro.
Hotel Srdiecko (a necudoval by som sa, keby tomu bolo tak aj v inych TMR hoteloch) sice na spodu bloku v beznej gopass sekcii zobrazuje len poslednych 5 cislic karty, ale o par riadkov vyssie nema problem pod oznacenim "loyality karta" uviest cele cislo. Opat raz niekto daco dosledne nastavil...
Ako ozajstnu topku vnimam zoznam stastnych vyhercov v Ski challenge sutazi. Ked na jednej strane sa TMR snazi nezobrazovat a neprezradzat cele cisla gopass kariet na blokoch, ako moze niekto (zeby z marketingu?) zverejnit kompletne cisla kariet aj s menami vyhercov? Mam za to, ze u dotycnej osoby badat absenciu elementarneho zmyslania a jednoducho nema na danom mieste co robit. Keby som ja vyhercom a strati sa mi co i len bod, tak si to narokujem konkretne u toho, kto to zverejnil. (V pripade potreby mam spravene screeny, nabudem to tu zbytocne sirit.)
Kvoli zlepseniu systemu Ski challenge odmien (najma zvyseniu informovanosti na webe) do buducna uvediem aj negativnu marcovu skusenost z Happy endu. Ked som uz v sezone minul dobrych par stovak eur a najazdil viac ako 200 km, chcel som si vybrat odmenu 1+1 jedlo gratis. Jedinou dostupnou informaciou na webe je "Odmena platí pre dve rovnaké jedlá, z ktorých je jedno zdarma." Ked som chcel v HE zistit, na ake (prip. ci na vsetky) jedla sa to vztahuje, povedali mi, ze asi na vsetky, ze to im ukaze az pocitac, ked zadaju objednavku, ale ze vraj jedla nemusia byt rovnake. Pytam sa dalej, ze ktore jedlo bude gratis, ak si vyberiem rozdielne, opat rovnaka odpoved. Ziadam o skontrolovanie aspon naroku, ci im ho pocitac ukaze, opat som neuspel. Zdovodnenie bolo, ze oni ked zadaju objednavku, nemozu ju len tak vystornovat, takze sa musim naslepo pre 2 jedla rozhodnut, objednat si ich a az potom mi povedia, ktore jedlo a ci vobec nejake budem mat gratis. Posielali ma si ist overit narok do Infocentra (len narok, tam by mi konkretne jedla aj tak nepovedali), ze to je tu hned vedla. Hovorim, ze ked budem napr. v Rotunde, aj odtial ma poslu do Infocentra? Nakoniec som si objednal 2 rovnake jedla s tym, ze som im povedal, ze im to nezaplatim a odidem, ak ta akcia nebude platit. Slecinka natukala do kompu, fungovalo to, tak nastal happy end. Pre porovnanie - v Rotunde bez najmensich problemov mi personal nasimuloval akekolvek jedla/napoje a nasledne vystornoval, ked som chcel zistit, ktore jedla/napoje su sucastou ski challenge odmien. Iny kraj, inym mrav, aj ked v prevadzkach rovnakeho poskytovatela...
Na zaver chcem zdoraznit, ze mimo nedotiahnutych veci a mizerneho zabezpecenia povazujem gopass za vyborny system. Mali by sa rozhodne viacej tomuto povenovat. Ja som prisiel len na par chyb a uplnou nahodou. Keby som bol plateny za ich hladanie, tak by dozaista viacero ludi prislo o pracu...
A este raz zopakujem, ze toto nie je navod pre zloduchov, ale podnet pre kompetentnych na zabezpecenie systemu a ostrazitost gopass klientov! Ja osobne urcite uz len tak nezahodim blok z prevadzky TMR a uz vobec si nenabijem kredit, kym sa system nezabezpeci...
P.S.: este par pikosiek z VOP s dovetkom "najdi chybu". najma posledne tri body, nevylucuju sa nahodou? :)
v 3.2.2. pomozem: aktualne nie je mozne ciastocne zaplatenie kupnej ceny z kreditu. ak chcete platit kreditom, musite mat kredit minimalne vo vyske sumy objednavky
3.2.2. na www.gopass.sk' target='_blank'>www.gopass.sk finančnými prostriedkami zo zakúpeného Kreditu podľa článku 6 VOP, kliknutím na tlačidlo “ZAPLATIŤ KREDITOM“, člen programu má možnosť voľby zaplatenia celej kúpnej ceny z Kreditu alebo len čiastočné zaplatenie kúpnej ceny z Kreditu, zvolená výška kúpnej ceny bude stiahnutá z Kreditu.
6.2. Riadny člen programu GOPASS má možnosť zakúpiť si „ Kredit“ v podobe finančných prostriedkov ( ďalej len „ Kredit“), prostredníctvom ktorého môže realizovať úhradu nákupu tovarov a služieb v internetovom obchode programu GOPASS na stránke www.gopass.sk' target='_blank'>www.gopass.sk a/alebo úhradu tovarov a služieb vo vybraných prevádzkach a zariadeniach prevádzkovaných TMR, a.s.
6.7. Platbu Kreditom je možné uplatňovať výlučne v internetovom obchode programu GOPASS na www.gopass.sk' target='_blank'>www.gopass.sk.
6.8. Pred úhradou kúpnej ceny za vybraný tovar a službu v prevádzkach podľa bodu 6.7 tohto článku VOP, je člen programu povinný vyžiadať si pri pokladni využitie Kreditu, pričom je oprávnený upresniť čiastku, v prípade že nechce hradiť celú kúpnu cenu z Kreditu.
Vopred varujem, ze je to dlhe a pre viacerych mozno nepodstatne, tak zvazit, ci vobec citat...
Ked sa tu vychvaluje gopass a chodia sa sem o nom ucit aj spoza hranic, dovolim si sem napisat svoje skusenosti a zistenia aj ja, nech tu je okrem A spomenute aj B. Berte to v prvom rade ako upozornenie pre vsetkych klientov a otvorenie oci a zabezpecenie systemu zo strany kompetentnych.
Zaciatkom roka 2016 som prisiel na hrubu chybu zabezpecenia, kedy mohol ktokolvek bez problemov prehliadat ostatne profily klientov. Spravil som chybu, info som nezverejnil, ale posunul par ludom. Teraz uz veci riesim inak, preto zverejnim len take diery systemu, ktorych odstranenie by malo byt prinosom aj pre mna.
Ako zavazne povazujem nedostatocne zabezpecenie ohladne zverejnovania citlivych informacii na blokoch v niektorych prevadzkach TMR a ich mozneho zneuzitia. Medzi take prevadzky patri kazda, ktora na blokoch zobrazuje 8 a viac poslednych cislic Gopass karty. V Tatralandii sa mi na blok vo februari prenieslo 8 cislic, v hoteli Srdiecko v marci dokonca komplet cele cislo karty. Kedze prvych 5 cislic karty je podla mojich zisteni TAKMER vzdy rovnakych, siesta cifra je 4 alebo 5, staci poznat poslednych 8, aby sa metodou pokus/omyl dalo zistit cele cislo karty. Odhalenim cisla karty je mozne disponovat bodmi tejto karty, ci uz vyrobenim patricneho ciaroveho kodu alebo priradenim inej karty pod tu odhalenu. Viac uvadzat nebudem, nemam zaujem tu davat navod pre zloduchov.
A nechcem uvazovat dalej, ak uz zacne fungovat aj pouzivanie nabiteho kreditu na karte v prevadzkach TMR (zatial sa nim da disponovat iba v eshope). Zalezat bude od toho, ci ich vyuzivanie bude fungovat len cez ciarovy kod alebo cez cip v karte. Pevne verim v druhu moznost, inak si na kartu nedobijem ani euro.
Hotel Srdiecko (a necudoval by som sa, keby tomu bolo tak aj v inych TMR hoteloch) sice na spodu bloku v beznej gopass sekcii zobrazuje len poslednych 5 cislic karty, ale o par riadkov vyssie nema problem pod oznacenim "loyality karta" uviest cele cislo. Opat raz niekto daco dosledne nastavil...
Ako ozajstnu topku vnimam zoznam stastnych vyhercov v Ski challenge sutazi. Ked na jednej strane sa TMR snazi nezobrazovat a neprezradzat cele cisla gopass kariet na blokoch, ako moze niekto (zeby z marketingu?) zverejnit kompletne cisla kariet aj s menami vyhercov? Mam za to, ze u dotycnej osoby badat absenciu elementarneho zmyslania a jednoducho nema na danom mieste co robit. Keby som ja vyhercom a strati sa mi co i len bod, tak si to narokujem konkretne u toho, kto to zverejnil. (V pripade potreby mam spravene screeny, nabudem to tu zbytocne sirit.)
Kvoli zlepseniu systemu Ski challenge odmien (najma zvyseniu informovanosti na webe) do buducna uvediem aj negativnu marcovu skusenost z Happy endu. Ked som uz v sezone minul dobrych par stovak eur a najazdil viac ako 200 km, chcel som si vybrat odmenu 1+1 jedlo gratis. Jedinou dostupnou informaciou na webe je "Odmena platí pre dve rovnaké jedlá, z ktorých je jedno zdarma." Ked som chcel v HE zistit, na ake (prip. ci na vsetky) jedla sa to vztahuje, povedali mi, ze asi na vsetky, ze to im ukaze az pocitac, ked zadaju objednavku, ale ze vraj jedla nemusia byt rovnake. Pytam sa dalej, ze ktore jedlo bude gratis, ak si vyberiem rozdielne, opat rovnaka odpoved. Ziadam o skontrolovanie aspon naroku, ci im ho pocitac ukaze, opat som neuspel. Zdovodnenie bolo, ze oni ked zadaju objednavku, nemozu ju len tak vystornovat, takze sa musim naslepo pre 2 jedla rozhodnut, objednat si ich a az potom mi povedia, ktore jedlo a ci vobec nejake budem mat gratis. Posielali ma si ist overit narok do Infocentra (len narok, tam by mi konkretne jedla aj tak nepovedali), ze to je tu hned vedla. Hovorim, ze ked budem napr. v Rotunde, aj odtial ma poslu do Infocentra? Nakoniec som si objednal 2 rovnake jedla s tym, ze som im povedal, ze im to nezaplatim a odidem, ak ta akcia nebude platit. Slecinka natukala do kompu, fungovalo to, tak nastal happy end. Pre porovnanie - v Rotunde bez najmensich problemov mi personal nasimuloval akekolvek jedla/napoje a nasledne vystornoval, ked som chcel zistit, ktore jedla/napoje su sucastou ski challenge odmien. Iny kraj, inym mrav, aj ked v prevadzkach rovnakeho poskytovatela...
Na zaver chcem zdoraznit, ze mimo nedotiahnutych veci a mizerneho zabezpecenia povazujem gopass za vyborny system. Mali by sa rozhodne viacej tomuto povenovat. Ja som prisiel len na par chyb a uplnou nahodou. Keby som bol plateny za ich hladanie, tak by dozaista viacero ludi prislo o pracu...
A este raz zopakujem, ze toto nie je navod pre zloduchov, ale podnet pre kompetentnych na zabezpecenie systemu a ostrazitost gopass klientov! Ja osobne urcite uz len tak nezahodim blok z prevadzky TMR a uz vobec si nenabijem kredit, kym sa system nezabezpeci...
P.S.: este par pikosiek z VOP s dovetkom "najdi chybu". najma posledne tri body, nevylucuju sa nahodou? :)
v 3.2.2. pomozem: aktualne nie je mozne ciastocne zaplatenie kupnej ceny z kreditu. ak chcete platit kreditom, musite mat kredit minimalne vo vyske sumy objednavky
3.2.2. na www.gopass.sk' target='_blank'>www.gopass.sk finančnými prostriedkami zo zakúpeného Kreditu podľa článku 6 VOP, kliknutím na tlačidlo “ZAPLATIŤ KREDITOM“, člen programu má možnosť voľby zaplatenia celej kúpnej ceny z Kreditu alebo len čiastočné zaplatenie kúpnej ceny z Kreditu, zvolená výška kúpnej ceny bude stiahnutá z Kreditu.
6.2. Riadny člen programu GOPASS má možnosť zakúpiť si „ Kredit“ v podobe finančných prostriedkov ( ďalej len „ Kredit“), prostredníctvom ktorého môže realizovať úhradu nákupu tovarov a služieb v internetovom obchode programu GOPASS na stránke www.gopass.sk' target='_blank'>www.gopass.sk a/alebo úhradu tovarov a služieb vo vybraných prevádzkach a zariadeniach prevádzkovaných TMR, a.s.
6.7. Platbu Kreditom je možné uplatňovať výlučne v internetovom obchode programu GOPASS na www.gopass.sk' target='_blank'>www.gopass.sk.
6.8. Pred úhradou kúpnej ceny za vybraný tovar a službu v prevádzkach podľa bodu 6.7 tohto článku VOP, je člen programu povinný vyžiadať si pri pokladni využitie Kreditu, pričom je oprávnený upresniť čiastku, v prípade že nechce hradiť celú kúpnu cenu z Kreditu.
Ono staci aby programatori, analytici a testeri boli tam kde maju byt. ;-)
@Igor Rattaj - náhoda to hádam nie, skôr duplicita či nekvalitne vyrobená karta, alebo nejaká nezodpovednosť, prípadne netušená šikovnosť !? Jednalo sa o kartu 02111456121*** či?
Dano GL - nahoda ? Alebo ze užitie opísané hore? Mam za to ze skor nahoda.
K docastnej karte. Najlepsie je si v infocetre alebo kdekolvek za 2€ kupit kartu a prikupe produktu si ju rovno aktivovať. Neriešite náhradné kárty atd. To je moja osobna skusenost .
Ano na to zabezpečenie sa pozrieme. Inaknajnto je dovod preco sa s Gopassom nepracuje dalej a tak ako by sa mohlo. Treba vychytať taketo muchy.
A Gopass ma dve stránky A ) je to produkt ktory vyvíjala jedna firma aki taky
B ) je to naprogramovanie totho produktu. Co je vacsi oriesok.
Predpokladam ze ste tu pomaly vsetci programatori a začnete to vysvetľovať ako je to jednoduche. No nie je! Teraz sa robi na tom aby sa dali tieto procesy efektivne riadit...
Takze do budúcej sezony, bude zmena urcite
K docastnej karte. Najlepsie je si v infocetre alebo kdekolvek za 2€ kupit kartu a prikupe produktu si ju rovno aktivovať. Neriešite náhradné kárty atd. To je moja osobna skusenost .
Ano na to zabezpečenie sa pozrieme. Inaknajnto je dovod preco sa s Gopassom nepracuje dalej a tak ako by sa mohlo. Treba vychytať taketo muchy.
A Gopass ma dve stránky A ) je to produkt ktory vyvíjala jedna firma aki taky
B ) je to naprogramovanie totho produktu. Co je vacsi oriesok.
Predpokladam ze ste tu pomaly vsetci programatori a začnete to vysvetľovať ako je to jednoduche. No nie je! Teraz sa robi na tom aby sa dali tieto procesy efektivne riadit...
Takze do budúcej sezony, bude zmena urcite
Noóó...aj ja som nadobudol pocit že nie všetko s Gopassom je OK!? Počas minulej sezóny (2015/16) som si s manželkou predplatil jednodňovú lyžovačku v VT-TL. Mňa turniket pusti, ale manželku nie. Keď sme to boli riešiť (patrične znechutení) v "Infocentre". Povedali nám že práve v NT-Jasná lyžuje nejaký pán s tým istým číslom karty. Vydali nám novú kartu a od vtedy je pokoj, ale do kedy...či?
ja som minule chcel pripojit inu kartu do svojho konta, ale vypisalo, ze karta uz je pridana na ine konto. urcite sa ale na ine konto nepridavala, ktovie, kde nastala chyba. nemal som cas este volat na infocentrum
A este som bol osobne svedkom nasledovnej situacie a ako programatorovi mi to nejako neslo do hlavy:
1. zaregistrujete sezonku, zaplatite zalohu. SKIPAS s menom je na ceste, pride do 14 dni.
2. pridete do strediska,gopass este nedosiel a tak na zaklade kodu uctu uzivatela, ktory prisiel emailom pri registracii a uhrade seoznky dostanete docasnu kartu. Z toho mi vyplyva, ze docasna karta je prepojena s uctom GOPASS.
3. pridete do rotundy, kde chcete uplatnit body na lasagne, ale z tej docasnej karty to nevedia odcitat, lebo je to docasna karta, takze musite lovit v mobile, hladat pracne ten email a znova dat udaje obsluhe.
4. nechapem preco, ak je v bode 2 karta prepojena s uctom, preco v bode 3 uz nie je.
5. kaslat uz nato, kedze skipas uz dosiel fyzicky klasickou postou, ale je tu to ALE.
Otazka : je tuto sezonu pri SKI CHALENGE a 1+1 gratis podmienka minania penazi tak ako minulu sezonu s tym,ze sa nezapocitavaju peniaze sa SEZONNY SKIPAS ? teraz mi dalo kavu gratis a nemam pocit,ze by som nejako minal, doslova iba par drobnych.
1. zaregistrujete sezonku, zaplatite zalohu. SKIPAS s menom je na ceste, pride do 14 dni.
2. pridete do strediska,gopass este nedosiel a tak na zaklade kodu uctu uzivatela, ktory prisiel emailom pri registracii a uhrade seoznky dostanete docasnu kartu. Z toho mi vyplyva, ze docasna karta je prepojena s uctom GOPASS.
3. pridete do rotundy, kde chcete uplatnit body na lasagne, ale z tej docasnej karty to nevedia odcitat, lebo je to docasna karta, takze musite lovit v mobile, hladat pracne ten email a znova dat udaje obsluhe.
4. nechapem preco, ak je v bode 2 karta prepojena s uctom, preco v bode 3 uz nie je.
5. kaslat uz nato, kedze skipas uz dosiel fyzicky klasickou postou, ale je tu to ALE.
Otazka : je tuto sezonu pri SKI CHALENGE a 1+1 gratis podmienka minania penazi tak ako minulu sezonu s tym,ze sa nezapocitavaju peniaze sa SEZONNY SKIPAS ? teraz mi dalo kavu gratis a nemam pocit,ze by som nejako minal, doslova iba par drobnych.
NIE SI PRIHLÁSENÝ!
Pre zadávanie príspevkov, alebo komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo zaregistrovať.Nacitavam...