NIE SI PRIHLASENÝ!
Pre zadávanie komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo registrovať.
Forum:
Jasná - Chopok
01.12.2017 - 16:38
p.Rataj chcel by som sa s Vami podelit o krasny zazitok s dnesnej lyzovacky z juznej strany.O cca 8.10hod sme prisli s Krupovej kde sa to uz vsetko tocilo na Srdiecko.Parkovisko bolo o 8.30 uz plne,hore sa tlacili stovky aut dole zase tie co uz nebolo kde parkovat.Medzi tym prisiel este autobus s folkloristami.ked sme konecne zaparkovali pri ceste a dostali sa hore k 4 sedacke tak najprv isla asi 20min na prazdno a potom ked zacala vozit konecne aj lyziarov po kazdom 5min.preruseni sa pokazila a obsluha pri vleku povedala ze najskorej o 1 az 2 hod.bude opravena.Ludia isli hore na kosku pesi a to nie len snowbordaci ale aj lyziary co teda klobuk dole.Nasa partia to vzdala ale bolo mi luto tych co isli s Trangosky pesi hore aj s deckami.Chcem sa Vas opytat ci je taky problem kedze kabinka neisla hore za ten kratky cas co existuje uz x-ty krat repasovat konecne stvorsedacku ako zalozny plan a ci je pre Vas taky problem zabezpecit pri takejto situacii kyvadlovku z Trangosky.Cloveku je z toho smutno snazite sa expandovat do CZ PL AT a tu na Slovensku stale nieco skripe.Dakujem.
Dobrý deň,
chceme vás ubezpečiť, že na vzniknutej situácií sme ihneď pracovali a nijako sme sa ju nesnažili podceňovať.
Výpadok elektriny bol cca o 4hod ráno. Vtedy si ešte vsetci mysleli, že ide o poruchu v dodávke elektriny, nakoľko bola porucha na celom vedení od Tálov a taktiez na celom Slovensku sa vyskytovali poruchy z dovodu pocasia, o ktorom informovali aj média. Az po zistovani poruchy, SEE prislo na to, ze celu trasu od Talov vyhadzuje porucha odbocky do Krupovej. Hned ako sme o tom dozvedeli cca o 6.45 sme zabezpecili technika, aby urychlene prisiel a zistil pricinu poruchy. Len vdaka dobrym vztahom nam bol ochotny ihned niekto prist a rychlo riesit dany problem.Az po naslednej identifikacii poruchy, ze zhorelo trafo zasnezovania, ktore sposobilo problem v dodavke elektriny pre LD, sme cca o 7.50 zacali riesit ako nahradu LD B6. Doposiaľ ked vypadla elektrina na Juhu, tak vzdy nebola
dodávka elektriny ani v Krupovej ani na Srdiecku. V piatok sa stala situacia, ktora tu este nebola, takze nikoho z nas ani nenapadlo ze v pripade vypadku energie Srdiecko pojde a Krupova nie.
Na prevadzku v piatoku bola pripravena po vsetkych strankach LD A5 a bolo pripravene parkovisko v Krupovej, perfektne vypluhovana a posypana pristupova cesta od Talov a nebol dovod vopred pripravovat nahradne riesenie z dovodu vypadku ektrickej energie, kedze doposial ked vypadla elektrina vzdy vypadla aj v Krupovej aj na Srdiecku kedze su napajane z jednej vetvy. Hneď po zistení problémov s výpadkom elektriny sme začali regulovať aj dopravu a presmerovávať ju na Srdiečko. Operatívne bola nasadená kyvadlová doprava Krúpova- Srdiečko a aj napriek tomu že sa LD Srdiecko - Kosodrevina mala a ma podla planu prevadzky spustat pre verejnost až 26.12. 2017, sme reagovali flexibilne a spustili sme ju do prevádzky okamžite. Dôvod prečo sme neplánovali spustenie LD Srdiečko- Kosodrevina skôr bol aj ten že v lokalite bol nebol dostatok snehu na lyzovanie a taktiež na vystupe z LD. LD sme aj napriek tymto uvedenym skutocnostiam spustili o 9.05. Vsetky sedacky sa pred vygarazovanim do trasy utierali, takze ak sa stalo, ze niektora z nich nebola perfektne utreta, ospravedlnujeme sa zakaznikom, mrzi nas to. Urobili sme vsetko preto, aby sme komplikovanu situaciu vyriesili co najskor a velmi zavaznú poruchu vyriesili promtne. Podľa našich informácií obsluha lanovky pravdivo informovala o komplikovanej situácii návštevníkov. Žiaľ kvôli výpadku elektriny nebolo možné využiť štandartne komunikačné kanály ako sú info obrazovky a strediskový rozhlas. Z dôvodu výpadku elektriny a tým neprechodom cez turniket nebolo možné identifikovať držitelov GP kariet, ktorí stáli pred turniketom Krupová a poslať im ospravedlňujúci email.
chceme vás ubezpečiť, že na vzniknutej situácií sme ihneď pracovali a nijako sme sa ju nesnažili podceňovať.
Výpadok elektriny bol cca o 4hod ráno. Vtedy si ešte vsetci mysleli, že ide o poruchu v dodávke elektriny, nakoľko bola porucha na celom vedení od Tálov a taktiez na celom Slovensku sa vyskytovali poruchy z dovodu pocasia, o ktorom informovali aj média. Az po zistovani poruchy, SEE prislo na to, ze celu trasu od Talov vyhadzuje porucha odbocky do Krupovej. Hned ako sme o tom dozvedeli cca o 6.45 sme zabezpecili technika, aby urychlene prisiel a zistil pricinu poruchy. Len vdaka dobrym vztahom nam bol ochotny ihned niekto prist a rychlo riesit dany problem.Az po naslednej identifikacii poruchy, ze zhorelo trafo zasnezovania, ktore sposobilo problem v dodavke elektriny pre LD, sme cca o 7.50 zacali riesit ako nahradu LD B6. Doposiaľ ked vypadla elektrina na Juhu, tak vzdy nebola
dodávka elektriny ani v Krupovej ani na Srdiecku. V piatok sa stala situacia, ktora tu este nebola, takze nikoho z nas ani nenapadlo ze v pripade vypadku energie Srdiecko pojde a Krupova nie.
Na prevadzku v piatoku bola pripravena po vsetkych strankach LD A5 a bolo pripravene parkovisko v Krupovej, perfektne vypluhovana a posypana pristupova cesta od Talov a nebol dovod vopred pripravovat nahradne riesenie z dovodu vypadku ektrickej energie, kedze doposial ked vypadla elektrina vzdy vypadla aj v Krupovej aj na Srdiecku kedze su napajane z jednej vetvy. Hneď po zistení problémov s výpadkom elektriny sme začali regulovať aj dopravu a presmerovávať ju na Srdiečko. Operatívne bola nasadená kyvadlová doprava Krúpova- Srdiečko a aj napriek tomu že sa LD Srdiecko - Kosodrevina mala a ma podla planu prevadzky spustat pre verejnost až 26.12. 2017, sme reagovali flexibilne a spustili sme ju do prevádzky okamžite. Dôvod prečo sme neplánovali spustenie LD Srdiečko- Kosodrevina skôr bol aj ten že v lokalite bol nebol dostatok snehu na lyzovanie a taktiež na vystupe z LD. LD sme aj napriek tymto uvedenym skutocnostiam spustili o 9.05. Vsetky sedacky sa pred vygarazovanim do trasy utierali, takze ak sa stalo, ze niektora z nich nebola perfektne utreta, ospravedlnujeme sa zakaznikom, mrzi nas to. Urobili sme vsetko preto, aby sme komplikovanu situaciu vyriesili co najskor a velmi zavaznú poruchu vyriesili promtne. Podľa našich informácií obsluha lanovky pravdivo informovala o komplikovanej situácii návštevníkov. Žiaľ kvôli výpadku elektriny nebolo možné využiť štandartne komunikačné kanály ako sú info obrazovky a strediskový rozhlas. Z dôvodu výpadku elektriny a tým neprechodom cez turniket nebolo možné identifikovať držitelov GP kariet, ktorí stáli pred turniketom Krupová a poslať im ospravedlňujúci email.
smetek sorry 22eur stal skipass cez gopass v zlavovom centre ked si ho kupil online. Ale tak este lepsie zaplatit 36eur a vyslapat si hore
Trošku chybná info. Cena bola 36 Eur. Kolega bol mierne frustrovaný keď sme čakali na lanovku z Krúpovej po odstavení lanovky zo Srdiečka ešte ďalšiu hodinu. Trošku ma zaskočilo, že nemali zratrakovanú zjazdovku z Kosky na Srdiečko prípadne až na Krúpvú. Niekto tu už dávnejšie upozorňoval, že treba buď odstrániť oceľový pozostatok navigačnej mapy na Srdiečku, alebo ho aspoň poriadne označiť. Otázka času že sa tam niekto vytrepe a rozbije si držku !!! Dneska bolo dosť negatív. Hodnotím za 4. Ale myslím pozitívne. Sezóna sa len začala. Takže makať ;)
Takto to uci p. Rattaj rakusanov. Najviac lutujem tych co si kupili skipass za 22eur a vyslapali si to az hore. Myslim ze momentalne sa TMR viac sustreduje na PL a CZ ako na SVK
Teraz takéto blbosti asi nemajú čas riešiť, lebo vraj šli učiť Rakúšakov ako správne prevádzkovať strediská.
Ale medzi nami repasovať 4 sedačku - to sú neefektívne náklady, veď keby náhodou kabínka fungovala normálne, tak by to boli vyhodené peniaze.
Autobus s Trangošky tiež nepôjde zadarmo a lyžiari keď vyšlapú, tak je to takto lacnejšie.
Mať pripravenú v zálohe 4 sedačku alebo vleky s Krupovej môže chcieť len niekto kto nevie čo je to podnikanie, veď tých ľudí tam treba platiť potom za nič, keď to funguje, a aj odvody, kto dnes vyhodí 100 euro na deň len tak. Akcionári chcú zisk a nie financovať nejaké hlúposti.
Takto naivne to môžu robiť akurát tak Rakušáci, no však zakrátko pochopia, že tadiaľ cesta nevedie. A potom sa prídu spýtať sem, že čo majú teraz robiť.
Aktuálne - v správach o 19,30 na STV oslovení lyžiari v Jasnej vychvaľovali všetko ako sa len dá. T.j. v PR sa TMR darí.
Ale medzi nami repasovať 4 sedačku - to sú neefektívne náklady, veď keby náhodou kabínka fungovala normálne, tak by to boli vyhodené peniaze.
Autobus s Trangošky tiež nepôjde zadarmo a lyžiari keď vyšlapú, tak je to takto lacnejšie.
Mať pripravenú v zálohe 4 sedačku alebo vleky s Krupovej môže chcieť len niekto kto nevie čo je to podnikanie, veď tých ľudí tam treba platiť potom za nič, keď to funguje, a aj odvody, kto dnes vyhodí 100 euro na deň len tak. Akcionári chcú zisk a nie financovať nejaké hlúposti.
Takto naivne to môžu robiť akurát tak Rakušáci, no však zakrátko pochopia, že tadiaľ cesta nevedie. A potom sa prídu spýtať sem, že čo majú teraz robiť.
Aktuálne - v správach o 19,30 na STV oslovení lyžiari v Jasnej vychvaľovali všetko ako sa len dá. T.j. v PR sa TMR darí.
tam ako zaloha (poznajuc uz z minulosti) nefunguju viacere zakladne veci ako napr. okamzite postavit informatora na odbocku na krupovu, prip. vediet flexibilne spustit vleky z krupovej na srdiecko (a samozrejme mat na to pripravenu stopu vleku) a nasledne mat pripravenu 4-sedacku (s nahadzanym snehom na koske pre vystupovanie) a ihned ju v pripade potreby pustit. za toto velky palec dole a som rad, ze som dnes nesiel, lebo by ste mi takymto uvodom pokazili cely den
NIE SI PRIHLÁSENÝ!
Pre zadávanie príspevkov, alebo komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo zaregistrovať.Nacitavam...