NIE SI PRIHLASENÝ!
Pre zadávanie komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo registrovať.
Forum:
Veľká Rača
19.01.2019 - 08:47
otázka pre @velka raca
Prečo nie je možné online dobiť aj inú čipovú kartu zo systému Skidata? ale len skipas zakúpený výlučne u vás v Snowparadise?
Tak mi to oznámili z vášho office-u, vyskúšal som to aj prakticky a fakt to nefunguje, nepustilo ma to ďalej. Nechápem prečo je to takto blokované.
V iných strediskách, napr. na Donovaly, ale aj na Stuhleck možem na online dobíjanie použiť aj iný skipas zo systému Skidata, napr. kúpený na VR, ale opačne nie. Nevidím v tom logiku.
Prečo nie je možné online dobiť aj inú čipovú kartu zo systému Skidata? ale len skipas zakúpený výlučne u vás v Snowparadise?
Tak mi to oznámili z vášho office-u, vyskúšal som to aj prakticky a fakt to nefunguje, nepustilo ma to ďalej. Nechápem prečo je to takto blokované.
V iných strediskách, napr. na Donovaly, ale aj na Stuhleck možem na online dobíjanie použiť aj iný skipas zo systému Skidata, napr. kúpený na VR, ale opačne nie. Nevidím v tom logiku.
dnes mi prišla odpoveď z office-u, že malo by to fungovať...overené aj u dodávateľa (Skidata)...
skúšal som aj osobne a hodilo mi to do košíka, takže hádam to bude fungovať korektne...
ďakujem, za záujem a riešenie problému..takto si predstavujem komunikáciu a prozákaznícky prístup...
som vašim fanúšikom, chodím na v.raču už roky, verím že nastúpený progres, ktorý začal tento rok, bude pokračovať...
palec hore...?
skúšal som aj osobne a hodilo mi to do košíka, takže hádam to bude fungovať korektne...
ďakujem, za záujem a riešenie problému..takto si predstavujem komunikáciu a prozákaznícky prístup...
som vašim fanúšikom, chodím na v.raču už roky, verím že nastúpený progres, ktorý začal tento rok, bude pokračovať...
palec hore...?
napísal som email s číslom skipasu na váš office s prosbou o preverenie. super ak by to fungovalo.
ďakujem za info a ústretovosť.
?
ďakujem za info a ústretovosť.
?
Dobrý deň, v našom eshope je možnosť dobíjať akékoľvek skipasy zo systému Skidata (aj z iných stredísk) pokiaľ nie je číslo skipasu prekryté reklamou. Pokiaľ Vám to nefungovalo, skúste nám poslať na email: office@snowparadise.sk fotku toho konkrétneho skipasu zo strany kde je číslo karty. My to otestujeme a budeme Vás informovať kde je problém. Ďakujeme
NIE SI PRIHLÁSENÝ!
Pre zadávanie príspevkov, alebo komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo zaregistrovať.Nacitavam...