NIE SI PRIHLASENÝ!
Pre zadávanie komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo registrovať.
Forum:
Jasná - Chopok
12.01.2020 - 12:03
Elektrina
Tak důvod proč nejde je spadlý sloup 100m pod energetikem,prý do půl hodiny středisko pujde.Jde oto,ze v barech nemaji záložní zdroje,že si človek nemůže nic dát, nejdou terminaly,nemáme sklo,nejde mycka,většina wc zavrenych.takové stredisko by mělo mit dostatečný záložní zdroj.Jasná je má srdcovka a jezdím tady rád, ale dnešní krásný sluneční den nezvládla. Vždy jsem se Igora zastaval za to,co vybudoval,ale za dnešní den ho chvalit nebudu
Ahojte, berieme túto diskusiu, verte nám včera sme mali všetci v stredisku krušné chvíle. Interne nevnímame rozpor informovania medzi FB príspevkami a Infocentrom (pre nás Klientské centrum), pretože pri pridávaní príspevkov a updatov sme sa riadili výlučne informáciami od našich kolegov z dispečingu (súčasť klientského centra). Na FB sme informovali, že pokiaľ nebude obnovená dodávka do 13:00 budú vypravené skibusy, tie skutočne aj vypravené boli, ale keďže v rovnakom čase bola prevádzka obnovená ľudia z nich vystúpili.
O tom či informovať o prevádzkových stavoch na FB alebo nie vedieme v rámci teamu siahodlhé diskusie. Zverejnenie info o odstávke lanovky resp. obmedzení prevádzky je na našich sociálnych sieťach sprevádzané enormnou dávkou negatívnych príspevkov a prevažne od ľudí, ktorí sa v daný deň v stredisku nenachádzajú. Aj keď sa problém v krátkej dobe vyrieši, diskutuje sa ďalej a negatívna informácia (hoci vyriešená a odstránená) ostáva visieť na profile strediska. Včera sme na začiatku problému nedisponovali informáciou ako dlho bude odstávka EE trvať, súčasne časť strediska bola stále v prevádzke (celá južná strana, 4sedačka Otupné- Luková, Grand jet) ale úplne chápeme zásadný problém a to s presunom lyžiarov zo severu na juh :-( . Ako náhle bolo jasné, že odstávka je zásadnejšia informovali sme na sociálnych sieťach, updatovali info, odpisovali na komentáre a správy- v nasadení boli 4 ľudia, ktorí na sociálnych sieťach odpisovali, niektorí aj priamo zo strediska. V úzkej komunikácií sme boli s našim dispečingom, niekoľko krát sme s nimi konzultovali aktuálny stav a vymieňali si informácie. Výpadok sa dotkol aj zobrazovacích zariadení v stredisku (info obrazovky) a vypadával aj strediskový rozhlas. Záložnými zdrojmi (agregátmi) sú vybavené všetky lanové dráhy, ktoré ich aj použili na "dotiahnutie" ľudí na sedačkách a v kabínach. Áno, ideálne by bolo využitie aplikácie a info rozoslať push notifikáciami, žiaľ tá nie je aktuálne k dispozícii. Na vývoji novej Gopass App sa pracuje. Včerajšia situácia nás mrzí, pre nás ďalším poučením a interne sa ňou intenzívne zaoberáme.
O tom či informovať o prevádzkových stavoch na FB alebo nie vedieme v rámci teamu siahodlhé diskusie. Zverejnenie info o odstávke lanovky resp. obmedzení prevádzky je na našich sociálnych sieťach sprevádzané enormnou dávkou negatívnych príspevkov a prevažne od ľudí, ktorí sa v daný deň v stredisku nenachádzajú. Aj keď sa problém v krátkej dobe vyrieši, diskutuje sa ďalej a negatívna informácia (hoci vyriešená a odstránená) ostáva visieť na profile strediska. Včera sme na začiatku problému nedisponovali informáciou ako dlho bude odstávka EE trvať, súčasne časť strediska bola stále v prevádzke (celá južná strana, 4sedačka Otupné- Luková, Grand jet) ale úplne chápeme zásadný problém a to s presunom lyžiarov zo severu na juh :-( . Ako náhle bolo jasné, že odstávka je zásadnejšia informovali sme na sociálnych sieťach, updatovali info, odpisovali na komentáre a správy- v nasadení boli 4 ľudia, ktorí na sociálnych sieťach odpisovali, niektorí aj priamo zo strediska. V úzkej komunikácií sme boli s našim dispečingom, niekoľko krát sme s nimi konzultovali aktuálny stav a vymieňali si informácie. Výpadok sa dotkol aj zobrazovacích zariadení v stredisku (info obrazovky) a vypadával aj strediskový rozhlas. Záložnými zdrojmi (agregátmi) sú vybavené všetky lanové dráhy, ktoré ich aj použili na "dotiahnutie" ľudí na sedačkách a v kabínach. Áno, ideálne by bolo využitie aplikácie a info rozoslať push notifikáciami, žiaľ tá nie je aktuálne k dispozícii. Na vývoji novej Gopass App sa pracuje. Včerajšia situácia nás mrzí, pre nás ďalším poučením a interne sa ňou intenzívne zaoberáme.
To, ze dlhsie nepoznali dovod vypadku ani to, kedy a ci vobec lanovky v dany den este pojdu, nepovazujem za chybu Jasnej. Meskanie zakladneho statusu o vypadku energie a odstaveni lanoviek na FB (ako aj Jasna live) vratane "ukludnujucich" info ohladne trpezlivosti ludi na cakanie blizsich info s ubezpecenim zabezpecenia transferov na juh v pripade potreby a nejednotnost poskytovanych informacii (Infocentra vs. FB) uz za chybu povazujem.
Ked sa uz kompetentny na zaklade dostupnych info rozhodol vydat spravu, ze lanovky uz zrejme nepojdu a od 13:00 budu busy zvazat ludi na juh, mala sa tato sprava ihned dostat na vsetky informacne miesta. Neviem ci je OK ohanat sa nefunkcnou internou komunikaciou, kedze neevidujem vypadok mobilnej siete, ktorou nemal byt problem informacie distribuovat (za predpokladu poznania mobilnych cisel zainteresovanych, nabitosti mobilov atd).
Zo statusov na FB som nadobudol dojem, ze admin FB nie je fyzicky v Jasnej, ale asi v LM. Ak je tomu tak, tak to nepovazujem za najstastnejsie riesenie.
Ked sa uz kompetentny na zaklade dostupnych info rozhodol vydat spravu, ze lanovky uz zrejme nepojdu a od 13:00 budu busy zvazat ludi na juh, mala sa tato sprava ihned dostat na vsetky informacne miesta. Neviem ci je OK ohanat sa nefunkcnou internou komunikaciou, kedze neevidujem vypadok mobilnej siete, ktorou nemal byt problem informacie distribuovat (za predpokladu poznania mobilnych cisel zainteresovanych, nabitosti mobilov atd).
Zo statusov na FB som nadobudol dojem, ze admin FB nie je fyzicky v Jasnej, ale asi v LM. Ak je tomu tak, tak to nepovazujem za najstastnejsie riesenie.
2 Jasna NT: Ospravedlnujem sa ak som post prehliadol ale pred dvanastou ked som odchadzal tak tam nic nebolo, len posty od zakaznikov. Na parkovisku tiez ludia hovorili ze to uz dnes nepojde, vela ich slapalo napeso (Majova, Pretekarska). Podla toho co pisete na fb Vam nesla ani vnutorna komunikacia, preto som pisal o potrebe zaloznych zdrojov. Divim sa ze sa ta appka neudrzala, videl som v tom velky potencial ako pre klienta tak aj pre stredisko. Predsalen vediet adresne informovat zakaznikov ktori nastupili na juhu a momentalne su na severe ako sa bude situacia riesit alebo tych co sa prave vyvazaju z juhu na Chopok aby nesli na sever je adresne, ucinne a rychle.
@Rech25 ma pravdu o case informovania. Cez hodinu aby nejaky admin fb nenapisal nic je tragedia.
O zlej komunikacii sa pise cez 5-rokov tak uz je to na smiech cez slzy.
Postacuje zdvihnut telefon zavolat na kazdu nastupnu stanicu a informovat lanovkarov ktory tuto informaciu povedia ludom. Take zlozite! Asi treba dalsieho 374 managera aj na toto.
O zlej komunikacii sa pise cez 5-rokov tak uz je to na smiech cez slzy.
Postacuje zdvihnut telefon zavolat na kazdu nastupnu stanicu a informovat lanovkarov ktory tuto informaciu povedia ludom. Take zlozite! Asi treba dalsieho 374 managera aj na toto.
@Jasná NT: Prosím neobhajujte zlyhanú komunikáciu. Lanovky vypadli presne o 10:40 a prvá informácia od Vás na FB bola o 12:05, takže po hodine a pol napísať post a prvé info, to je skutočne absurdné. Potom ste to už aktualizovali, ale prvotne nik nevedel, či to je na 5 minút, hodinu, celý deň alebo niekoľko dní ako tvrdili lanovkári, ktorí vychádzali najskôr z toho, že zhorelo dajaké trafo.
Na Jasnej toho ja veľa nekritizuje, S preplnenými zjazdovkami nič neurobíte a rovnako sa nepohnete kvôli povoleniam, ale úroveň Vašej informovanosti je na jednej hviezdičke z 5*. Uvediem niekoľko problémov:
- Fakt o neaktuálnosti tabule ako tu uviedol @Floxso na Chopku
- Tabule o aktuálnej vyťaženosti lanoviek a radoch nefungujú zasa. Fungovali asi len rok, čo ste sa touto novinkou chválili
- Dnes ráno zasa nefungovala tabuľa pred parkoviskom P5 o tom, ktoré parkoviská sú ešte voľné.
- Zrušili ste appku, takže Push notifikácie sú fuč a nehnevajte sa ale rozhlas je absolútne biedny zdroj informovania. Nielenže jeho pokrytie je slabé a dosť často nepočuť, pri lyžovaní už vôbec nie, takže raz vyhlásený oznam málokto postriehne. Všetky informácie, ktoré hlásite, že niekto niečo stratil, čo sa deje by ste mali uvádzať aj na jedno miesto na web tak ako sa chronologicky dejú.
Po informačnej stránke máte stále čo zlepšovať.
Na Jasnej toho ja veľa nekritizuje, S preplnenými zjazdovkami nič neurobíte a rovnako sa nepohnete kvôli povoleniam, ale úroveň Vašej informovanosti je na jednej hviezdičke z 5*. Uvediem niekoľko problémov:
- Fakt o neaktuálnosti tabule ako tu uviedol @Floxso na Chopku
- Tabule o aktuálnej vyťaženosti lanoviek a radoch nefungujú zasa. Fungovali asi len rok, čo ste sa touto novinkou chválili
- Dnes ráno zasa nefungovala tabuľa pred parkoviskom P5 o tom, ktoré parkoviská sú ešte voľné.
- Zrušili ste appku, takže Push notifikácie sú fuč a nehnevajte sa ale rozhlas je absolútne biedny zdroj informovania. Nielenže jeho pokrytie je slabé a dosť často nepočuť, pri lyžovaní už vôbec nie, takže raz vyhlásený oznam málokto postriehne. Všetky informácie, ktoré hlásite, že niekto niečo stratil, čo sa deje by ste mali uvádzať aj na jedno miesto na web tak ako sa chronologicky dejú.
Po informačnej stránke máte stále čo zlepšovať.
@null a @Rech25 o vzniknutej situácií sme informovali na našom FB profile, updatovali sme všetky dostupné informácie. Komunikácia a prenos informácií vzhľadom na rozsiahli problém nebola jednoduchá, ale všetky info boli uverejnené a aktualizované, na všetky príspevky a správy odpísané.
Najvacsi problem je vec, ktora je v podstate zadarmo a to komunikacia. Na fb je informacia len o spusteni, o vypadku tam nie je. To ma clovek vsetky komentare popozerat, lebo viac info dostane od navstevnikov? Zalozne zdroje vo vsetkych informacnych bodoch? Mate tam tisice az desattisice navstevnikov (aj zahranicnych), informovanie je zaklad. Mam taky dojem ze cim viac je tam zamestnancov, tym je tam vacsi bordel.
Kedysi bola pretlacana aplikacia, ze to bude super, push notifikacie ked sa nieco udeje (inak stale mate po stredisku reklamy na tuto aplikaciu, mate nejaky pasport informacnych zariadeni a co na nich mate?).
Potom ze je to neudrzatelne tak sa mame presunut na socialne siete.
Teraz zase na fb informacie chybaju zevraj je vsetko na Jasna live. Ale to je len stranka to nebude nikto stale pozerat a obnovovat a aj tak tam nie je dovod odstavky ani blizsie info.
Informacne tabule su problem sam o sebe.
Nemoze to byt vsetko niekde na jednom mieste? Teraz musim pozerat min. 3 zdroje.
Kedysi bola pretlacana aplikacia, ze to bude super, push notifikacie ked sa nieco udeje (inak stale mate po stredisku reklamy na tuto aplikaciu, mate nejaky pasport informacnych zariadeni a co na nich mate?).
Potom ze je to neudrzatelne tak sa mame presunut na socialne siete.
Teraz zase na fb informacie chybaju zevraj je vsetko na Jasna live. Ale to je len stranka to nebude nikto stale pozerat a obnovovat a aj tak tam nie je dovod odstavky ani blizsie info.
Informacne tabule su problem sam o sebe.
Nemoze to byt vsetko niekde na jednom mieste? Teraz musim pozerat min. 3 zdroje.
Suhlasim s Igorom. Mam pocit, ze v poslednej dobe vsetkych vsetko vynervuje co sa tyka najma Jasnej!!!
Ľudia spamatajte sa už. Nemôžete všetko zlé, čo sa stane prisudzovať vedeniu Jasnej a uz vobec nie Igorovi. Nevravim, ze vsetko v Jasnej je idealne.. ale ziadne stredisko nevyhovie uplne kazdemu.
Do jasnej chodim rád, aj keď som niekedy nahnevaný z pár vecí, ale berme to tak že na SVK žiadne iné stredisko takých rozmerov nemáme.
A už vobec nemozete porovnavat dedinske strediska s Jasnou. To je absolutny nezmysel.
Buďte radi, že vám dajú možnosť využitia skipassu v iný deň. V niektorych mensich strediskach by sa s vami o tom ani len nebavili...
Ľudia spamatajte sa už. Nemôžete všetko zlé, čo sa stane prisudzovať vedeniu Jasnej a uz vobec nie Igorovi. Nevravim, ze vsetko v Jasnej je idealne.. ale ziadne stredisko nevyhovie uplne kazdemu.
Do jasnej chodim rád, aj keď som niekedy nahnevaný z pár vecí, ale berme to tak že na SVK žiadne iné stredisko takých rozmerov nemáme.
A už vobec nemozete porovnavat dedinske strediska s Jasnou. To je absolutny nezmysel.
Buďte radi, že vám dajú možnosť využitia skipassu v iný deň. V niektorych mensich strediskach by sa s vami o tom ani len nebavili...
Pridavam info, jak dlouho nesly lanovky podle nasi databaze.
A zkuste prosim najit dalsiho majitele nebo velkeho akcionare, ktery se s podobne snazi resit problemy “svych” stredisek!
Boris Kollar? S panem Kollarom to byl samozrejme pokus o vtip.
A zkuste prosim najit dalsiho majitele nebo velkeho akcionare, ktery se s podobne snazi resit problemy “svych” stredisek!
Boris Kollar? S panem Kollarom to byl samozrejme pokus o vtip.
Zase ste vsetci mudri ! Tak poporiadku:
Problem:
Do Jasnej su dva privody nezavisle na istenie jeden vzduchom a jeden kablom zaroven je to zokruhovane este cez Chopok na juh aby bolo vzdy zalozne riesenie. K takemuto fatalnemu vypadku este nikdy nedoslo. Takze vsetky informacie co si krizom krazom posuvate su len kraviny. Aj siet bola pretazenejsia napriklad 3.1. A nepadla. Takze vsetko su len dohady.
Problem je na strane dodavatela a to SSE distribucia ale realny dovod teraz nevieme.
To ze sa to obcas zapne obcas vypne je to ze sa to snazia nejak prepajat a zapajat cez ine okruhy aby to spojazdnili. Viac info ano SSE nema
Biela put a Grand jet by mala byt napajana prave z Juhu a mala byt ist...
Komunikacia:
S tym nie som spokojny. To je fakt zle. Otras!! To vytaca aj mna
Kompenzacia: v zmysle obchod. podmienok mate narok na volny spikass na ktorykolvek den
Moja len taka osobna poznamka.
Nie je to vobec prijemne zrovna v takyto den. Ale co uz stava sa nahoda je blbec a na pricinu si musime pockat.
Ale prekvapuje ma taka az agresivita s akou potrebujete mat hned vsetci vsetko od informacii ktore zarucene nie su az po neviem co potrestanych vinikov a hned! A co si tym pomozete v danej situacii? Take it easy trochu !!
A info na FB su najaktualnejsie
Problem:
Do Jasnej su dva privody nezavisle na istenie jeden vzduchom a jeden kablom zaroven je to zokruhovane este cez Chopok na juh aby bolo vzdy zalozne riesenie. K takemuto fatalnemu vypadku este nikdy nedoslo. Takze vsetky informacie co si krizom krazom posuvate su len kraviny. Aj siet bola pretazenejsia napriklad 3.1. A nepadla. Takze vsetko su len dohady.
Problem je na strane dodavatela a to SSE distribucia ale realny dovod teraz nevieme.
To ze sa to obcas zapne obcas vypne je to ze sa to snazia nejak prepajat a zapajat cez ine okruhy aby to spojazdnili. Viac info ano SSE nema
Biela put a Grand jet by mala byt napajana prave z Juhu a mala byt ist...
Komunikacia:
S tym nie som spokojny. To je fakt zle. Otras!! To vytaca aj mna
Kompenzacia: v zmysle obchod. podmienok mate narok na volny spikass na ktorykolvek den
Moja len taka osobna poznamka.
Nie je to vobec prijemne zrovna v takyto den. Ale co uz stava sa nahoda je blbec a na pricinu si musime pockat.
Ale prekvapuje ma taka az agresivita s akou potrebujete mat hned vsetci vsetko od informacii ktore zarucene nie su az po neviem co potrestanych vinikov a hned! A co si tym pomozete v danej situacii? Take it easy trochu !!
A info na FB su najaktualnejsie
Lidi, využívejme pro informovanost tento kanál, vidím, že když se něco v Jasnej stane, tak se zde dostanou informace celkem rychle.
Ohledně kompenzací, podle FB bude vydáván náhradní skipas na jiný den.
Ohledně kompenzací, podle FB bude vydáván náhradní skipas na jiný den.
Dnešny komentár ktorý všetko vystihuje
Akoby admin pisuci za Jasnu na FB mal omnoho menej informacii ako pracovnici Infocentier. Aby tu samotni lyziari davali blizsie info ako admin, tak to nie je v poriadku. Tento status neoznamuje najpodstatnejsie info ci lanovky este dnes pojdu a ako sa maju dostat ludia na juh (teda info o skibusoch do Krupovej). Toto by si Jasna mala dat do poriadku.
Opäť Jasná informačne prepadla na úroveň dedinského strediska...aj tie vedia asi informovať lepšie
Akoby admin pisuci za Jasnu na FB mal omnoho menej informacii ako pracovnici Infocentier. Aby tu samotni lyziari davali blizsie info ako admin, tak to nie je v poriadku. Tento status neoznamuje najpodstatnejsie info ci lanovky este dnes pojdu a ako sa maju dostat ludia na juh (teda info o skibusoch do Krupovej). Toto by si Jasna mala dat do poriadku.
Opäť Jasná informačne prepadla na úroveň dedinského strediska...aj tie vedia asi informovať lepšie
Cela Jasna je uz dlhe roky podimenzivana kablami. Hlavaty to cele roky vie a nikde to nedotiahol a nechal len tak na “sak hadam pojde”.
Uz im to zo SSE-D hovorila xy rokov.
Uz im to zo SSE-D hovorila xy rokov.
nam v klientskom centre povedali ze je odpalene trafo a elektrina dens uz nepojde...insk personal na klientskom velmi prijemny tiez som sa pytal na zlepsovaci program...odpoved negativna....s vracanim a kompenzaciu ludi odkazovali na reklamacne
Nacitavam...