NIE SI PRIHLASENÝ!
Pre zadávanie komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo registrovať.

Forum:
Jasná - Chopok
26.01.2023 - 20:42


JiriTrumpes dakujem za odpoved. Dúfam, že sa Vám to teda do budúcnosti podarí vyriešiť tak, aby bolo čo najmenej takých situácií.
A ďakujem za tip na reštauráciu v SKI. O hotely viem, nejak som ho mal zafixovaný ako ubytovňu, keďže tam stojí odvtedy ako sa v Jasnej lyžujem a moc zmenami neprešiel (teda aspoň zvonku). Ale čo som teraz pozrel menu, tak myslím že by to mohlo byť fajn...hlavne aj pre deti.
A ďakujem za tip na reštauráciu v SKI. O hotely viem, nejak som ho mal zafixovaný ako ubytovňu, keďže tam stojí odvtedy ako sa v Jasnej lyžujem a moc zmenami neprešiel (teda aspoň zvonku). Ale čo som teraz pozrel menu, tak myslím že by to mohlo byť fajn...hlavne aj pre deti.
Lino, je to tak, skiforum citame pravidelne :)
Problem najma s nabijanim viacerych produktov na jedno Gopass konto/kartu pozname a riesime. Preto sme pred touto zimou urobili velky upgrade turniketov aj predajnych kioskov a vacsina informacii sa presunula z fyzickej karty do cloudoveho konta. Stale sa ale mozu vyskytnut situacie, ktore musime v sucinnosti so Skidata aj Gopass doriesit. Aspon ma tesi, ze kolegyne na klientskom centre vam vedeli rychlo pomoct.
Co sa tyka "a la carte" restauracii pri zjazdovkach, okrem hotela Posta urcite odporucam este restiku v hoteli SKI, kde maju zaujimave a syte jedla a zvykne tam cez obedy chodit relativne menej ludi.
Problem najma s nabijanim viacerych produktov na jedno Gopass konto/kartu pozname a riesime. Preto sme pred touto zimou urobili velky upgrade turniketov aj predajnych kioskov a vacsina informacii sa presunula z fyzickej karty do cloudoveho konta. Stale sa ale mozu vyskytnut situacie, ktore musime v sucinnosti so Skidata aj Gopass doriesit. Aspon ma tesi, ze kolegyne na klientskom centre vam vedeli rychlo pomoct.
Co sa tyka "a la carte" restauracii pri zjazdovkach, okrem hotela Posta urcite odporucam este restiku v hoteli SKI, kde maju zaujimave a syte jedla a zvykne tam cez obedy chodit relativne menej ludi.
Mirek vedia určite o tom probléme. Povedali mi to v infocentre a keď som tam bol vždy hlásili vyššie... Ale zjavne si s tým nevedia radu. A ja som musel ísť každé ráno do infocentra skontrolovať, či je všetko ok, aby sa mi nestalo, že si odstojím radu na lanovku a následne sa predieram aj s deťmi preč, lebo ma nepustilo...
Mirek, však Igor hovorí, že to tu čítajú zodpovední. Tak si to hadam JiriTrumpes prečíta. Ale myslím že o tom musia vedieť, že su také problemy.
My Skiforaci sme testeri Igor povedal ?
My Skiforaci sme testeri Igor povedal ?
@Lino vše to sepiš s podrobnostmi a pošli to na středisko, myslím, že to budou řešit. Smůla, že problémy máš zrovna ty, který jsi v Jasnej utratil nadprůměrnou částku.
Co se týká mých zkušeností s kartičkami, tak já jsem měl štěstí, turnikety mne vždy pouštěly jak v létě tak v zimě a třeba i pár minut po nákupu produktu. Problém jsem měl za ty roky co existuje Gopass jen 2x, kdy jsem musel navštívit infocentrum, jednou mi museli Gopass kartu dokonce vyměnit. V obou případech se jednalo o první návštěvu platnosti mého akcionářského benefitu. A ten jeden případ právě byl, že jsem měl na kartě nahrán ještě jeden produkt a nějak se to pobilo.
U tebe to zřejmě opravdu bude tou kombinací produktů. Ta kartička od Skidaty co používá Gopass není moc inteligentní. Jsem na 100 % přesvědčen, že se tvým podnětem budou zabývat a do budoucna to nějak vyřeší :-)
Co se týká mých zkušeností s kartičkami, tak já jsem měl štěstí, turnikety mne vždy pouštěly jak v létě tak v zimě a třeba i pár minut po nákupu produktu. Problém jsem měl za ty roky co existuje Gopass jen 2x, kdy jsem musel navštívit infocentrum, jednou mi museli Gopass kartu dokonce vyměnit. V obou případech se jednalo o první návštěvu platnosti mého akcionářského benefitu. A ten jeden případ právě byl, že jsem měl na kartě nahrán ještě jeden produkt a nějak se to pobilo.
U tebe to zřejmě opravdu bude tou kombinací produktů. Ta kartička od Skidaty co používá Gopass není moc inteligentní. Jsem na 100 % přesvědčen, že se tvým podnětem budou zabývat a do budoucna to nějak vyřeší :-)
Mato NR videl som tam lyže to je pravda. Ale dva roky bola zavretá, tak som na ňu pozabudol. Nie je k nej moc idealny pristup s detmi. Z vrchu Chopku alebo starými sedačkami s ktroých jedna väčšinou nechodí. Tá z Kolieska to je ako za trest s deťmi - pomalá, na premrznutie výborná ?, neodpojiteľná.
Von Roll bola fakt dobrá reštika, veľa sme tam s manželkou chodili.
Von Roll bola fakt dobrá reštika, veľa sme tam s manželkou chodili.



Čo sa lyžovačky týka tak bolo výborne. Dobrý sneh a zjazdovky držali. Najviac sme jazdili Jeleňak, ten bol prvotriedny.
Počasie bolo naozaj rôznorodé, od raňajšieho sneženia až po občasne slnko poobede.
Trochu ma sklamali reštiky, pretože skoro všetky sú bufety (Rotunda, Habarka, Happyend a ešte aj Strachan). To ja nenávidím. Prídem do reštiky a nemám chuť stáť ešte 15 minút v rade s táckou a zobrať štyri obedy pre rodinu. Jedine Pošta ostala s obsluhou. Tam sme aj chodili, lenže pre deti tam toho až tak moc nie je. A po treťom raze to už musíme vystriedať. Tak sme išli ku konkurencii do Družby. Tam to frčalo, aspoň 20 čašníkov to rýchlo obsluhovalo.
Bufetové reštiky obchádzam aj v Rakúsku.
To iste sa stalo aj nam, ale vzdy len v jasnej. Zaujimave, ze tam do roka odlyzujeme 3-5 dni, na strbskom 5-10 a tam sa to nestalo nikdy (aj ked si nemyslim, ze by tam bola nejaka suvislost). A ano je to otravne hlavne v situacii ked vystojis niekde radu na lanovku, 3ja zo 4roch z nas prejdu cez turniket a jeden ostane "vonku". Za posledne 2 roky sa to stalo 1x na mojom gopase a 3x na synovom.
Lino ja som bol tento rok v Špindli aj s rodinou a neaktívny gopass sme mali asi 4 x .... Hrozne otravné. V infocentre za 5 min vždy vyriešili, ale otravné.



Čo bolo ale divné že dcerkam dvakrat za den prestal fungovať gopass. Prvý krat mi vlekar povedal že to mam ist reaktivovat na infocentre. Ok však stáva sa. Slečna to za 5 minut urobila, ale ma upozornila ze to zajtra rano budem musiet znovu aktivovat lebo to len na dnes vedela odblokovat. Mame skipass do nedele. Ok. Lenže na poslednej jazde znovu nefungovali. To som uz neriesil presli sme na grand jet a spustili sa do chaletu. Isiel som na recepciu nech to kuknú. Tam povedali, ze oni to vidia aktívne. Tak mam isť na info centrum. To uz by som nestihal, tak uvidim zajtra ráno. Moc nemám náladu to riešiť. Nie je to moc dobrý pocit ked mate fast pass a podliezaju deti turniket ?.

NIE SI PRIHLÁSENÝ!
Pre zadávanie príspevkov, alebo komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo zaregistrovať.Nacitavam...