NIE SI PRIHLASENÝ!
Pre zadávanie komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo registrovať.
Forum:
Jasná - Chopok
24.08.2016 - 19:32
Hotel Srdiecko
dnes som riesil lastminute ubytko v hoteli srdiecko (dvojlozkova izba na jednu noc s ranajkami resp. s polpenziou), tu su moje zistenia:
* cez gopass - zlavove centrum a nasledne presmerovanie na centralny rezervacny system tmr a nasledny navrat do kosika gopassu: 50 eur s ranajkami, nutnost okamzitej uhrady, prisne storno podmienky (https://www.gopass.sk/ako-funguje-gopass/vseobecne...
* cez gopass - ubytovanie: 54-59 eur s ranajkami, 66-71 eur s polpenziou, nutnost okamzitej platby, prisne storno podmienky
* cez zlavovy kod do centralneho rezervacneho systemu (http://booking.tmrhotels.com/Hotel_Srdiecko/promo/... 50 eur s ranajkami, nutnost okamzitej uhrady, prisne storno podmienky (http://hoteladmin.softsolutions.sk/assets/upload/h... cize detto ako cez gopass zlavove centrum
* cez centralny rezervacny system bez zlavoveho kodu: 57 eur s ranajkami, okamzita platba, prisne storno podmienky
* cez booking.com: 48 eur s ranajkami/60 eur s polpenziou, ziadna platba, bezplatne storno mozne hocikedy aj v den nastupu
co k tomu dodat, uz by ma len zaujimala reakcia pana rattaja, ze kto a preco robi taketo "vyhodne" ponuky pre gopass klientov. cena je viacmenej rovnaka (na booking.com mam 10% genius zlavu), ale tie platobne a storno podmienky su niekde inde
* cez gopass - zlavove centrum a nasledne presmerovanie na centralny rezervacny system tmr a nasledny navrat do kosika gopassu: 50 eur s ranajkami, nutnost okamzitej uhrady, prisne storno podmienky (https://www.gopass.sk/ako-funguje-gopass/vseobecne...
* cez gopass - ubytovanie: 54-59 eur s ranajkami, 66-71 eur s polpenziou, nutnost okamzitej platby, prisne storno podmienky
* cez zlavovy kod do centralneho rezervacneho systemu (http://booking.tmrhotels.com/Hotel_Srdiecko/promo/... 50 eur s ranajkami, nutnost okamzitej uhrady, prisne storno podmienky (http://hoteladmin.softsolutions.sk/assets/upload/h... cize detto ako cez gopass zlavove centrum
* cez centralny rezervacny system bez zlavoveho kodu: 57 eur s ranajkami, okamzita platba, prisne storno podmienky
* cez booking.com: 48 eur s ranajkami/60 eur s polpenziou, ziadna platba, bezplatne storno mozne hocikedy aj v den nastupu
co k tomu dodat, uz by ma len zaujimala reakcia pana rattaja, ze kto a preco robi taketo "vyhodne" ponuky pre gopass klientov. cena je viacmenej rovnaka (na booking.com mam 10% genius zlavu), ale tie platobne a storno podmienky su niekde inde
Čo sa týka upgrade-u izby, tak by možno pomohlo to riešiť pri rezervácii. Ale ak nie je hotel plný, aký problém je prideliť o kategóriu vyššiu izbu pri check-in-e? To sú zasa také slovenské výhovorky. A ak chcem niekomu poslať do izby šampanské s jahodami alebo nejakú inú amenitu, prípadne wellness, zdvihnem operatívne telefón a dohodnem sa s iným oddelením. Robil som to xy krát. Trvalo to asi 20 sekúnd. Nepotrebujem to vedieť mesiac dopredu. A to je práve ta personalizácia a individualizácia a snaha o to, aby bol klient spokojný. Minimálny náklad pre hotel, ale wow efekt pre hosťa.
Ked raz na bookingu svieti, ze mozes rezervovat netreba zistovat ci je volne alebo nie! Mas to booknute a padla. To, ze prides a nemaju miesto je priblem hotela. Booking vzdy stoji na strane hosta!!!!!!! Ked sa stane, ze nemaju pre teba miesto tak zavolas do bookingu a oni ti najdu miesto v rovnakje kategori alebo vyssej. Ale vzdy
je to vassia :) aj keby si isiel do Fisu a nikde ti nenajdu miesto a ty si najdes v Kempinskom tak ti to daju za cenu Fisu :) a plati to Fis. Booking je istota ze co platis to dostanes.
To ze mali svadobnu cestu mali riesit uz pri rezervacii. A Besenovu mali riasit pri chceck-ine bezprostredne! Malo naliehala!!!
To ze nieje vcas nachStana izba sa stava a ked sa da mala drobnost ako ospravedlnenie tak kazdy normalny clovek to pochopi.
Nezastavan sa len viem ako to funguje kedze som ubytovatel :)
je to vassia :) aj keby si isiel do Fisu a nikde ti nenajdu miesto a ty si najdes v Kempinskom tak ti to daju za cenu Fisu :) a plati to Fis. Booking je istota ze co platis to dostanes.
To ze mali svadobnu cestu mali riesit uz pri rezervacii. A Besenovu mali riasit pri chceck-ine bezprostredne! Malo naliehala!!!
To ze nieje vcas nachStana izba sa stava a ked sa da mala drobnost ako ospravedlnenie tak kazdy normalny clovek to pochopi.
Nezastavan sa len viem ako to funguje kedze som ubytovatel :)
Jasné chápem, Joffo, ono dá sa k tomu vrátiť aj pochvíli, po hodinke, dvoch troch, keď si oddýchneš. Kamoš tiež nebol cez nijaký zľavový kupón, platil BARovku. Tak s tým check-inom je to ťažké, hotely majú rozne vernostné programy, v rámci nich hosťom garantujú napr. aj late check-out alebo early check-in, takže ku kolíziám občas dojde. Ale sú tam na to zamestnanci, ktorí by to mali strážiť a takýmto nepríjemnosťam predchádzať. Tak rezervačné kanály by mal myť na starosti revenue manager/reservation manager a za normálnych okolností a v normálnych hoteloch je to doležitý a detailne monitorovaný distribučný kanál. V hoteli FIS ma to ale vobec neprekvapuje. Viem si predstaviť, že to tam má na straosti niekto z front office. Ako vravím, turizmus je u nás zataiľ len v plienkach. Na Slovensku nie je ani posudzovaný ako plnohodnotné odvetvie (hotelierstvo). Keď poviete, že pracujete v hoteli, tak si každý pomyslí, že ste recepční, čašník alebo chyžná.
PeterD.: BESENOVA>> ked mas za sebou 200 km s dvoma dvoj rocnymi detmi, nemas silu bojovat, aj ked ta znama, ktorej sa dany problem tyka je silny bojovnik.. Otocit sa a ist 200 km domov nema zmysel. A ak sa ubytujes zrovna aj uplne niekde inde,, tak verim ze cez cely pobyt ti bude lietat hlavou,ze ty si mal naplanovane to a to a vdaka niekomu to vobec nevyslo.
GH Praha Lomnica >> No minimalne nejaky drink, kavu so zakuskom by im mohli dat gratis. Segra cakala v GH LOMNICA na ubytko 2 hodiny, lebo vraj nemali pripravenu izbu pre nich. Ved mame nejaky CECH IN, CHECK OUT TIME, ci nie? Dostali aspon poukaz na napoj zdarma a to tam neboli cez ziaden zlavovy portal.
Ohladom bookingu, tak pred rokom hotel FIS svietilo na bookingu ubytko k dispozicii a ked som si to radsej telefonicky overoval ci maju volne, tak mi tvrdili, ze nie, ze na bookingu to neplati, ze to len niekto neaktualizoval a svietilo to tam neaktualne ,este dalsieho pol dna. Si predstav,ze si to zarezervujes cez booking, prides na miesto cinu a zistis,ze si mozes ustlat pred hotelom , kedze to niekto neaktualizoval :-) Opat niekto, clovek, zamestnanec. a ako vieme zamestnanci v CR su najvacsim problemom....
GH Praha Lomnica >> No minimalne nejaky drink, kavu so zakuskom by im mohli dat gratis. Segra cakala v GH LOMNICA na ubytko 2 hodiny, lebo vraj nemali pripravenu izbu pre nich. Ved mame nejaky CECH IN, CHECK OUT TIME, ci nie? Dostali aspon poukaz na napoj zdarma a to tam neboli cez ziaden zlavovy portal.
Ohladom bookingu, tak pred rokom hotel FIS svietilo na bookingu ubytko k dispozicii a ked som si to radsej telefonicky overoval ci maju volne, tak mi tvrdili, ze nie, ze na bookingu to neplati, ze to len niekto neaktualizoval a svietilo to tam neaktualne ,este dalsieho pol dna. Si predstav,ze si to zarezervujes cez booking, prides na miesto cinu a zistis,ze si mozes ustlat pred hotelom , kedze to niekto neaktualizoval :-) Opat niekto, clovek, zamestnanec. a ako vieme zamestnanci v CR su najvacsim problemom....
Ten komentár k Bešeňovej som nejak prehliadol. Treba sa vždy na mieste domáhať nápravy a nenechať sa odradiť, zavolať si nadriadeného, manažéra (chápem, že niekedy je to zložité, človek nechce stresovať deti, ostatných...). CR na Slovensku je stále ešte v plienkach, bohužiaľ. Niekde sa služby pomaly približujú západu inde nie, infraštruktúra dokonca na mnohých miestach západ prevyšuje, ale ten personál...
Najlepší kamarát šiel na svadobnú cestu do Prahy v Lomnici. Predtým tam už boli, rozhodli sa vrátiť. Povedal som mu, aby sa pri chcek-in-e zmienili, že sú na svadobnej ceste. Myslel som, že by mohli dostať nejaký upgrade, prípadne nejakú amenitu do izby pre potešenie, jednoducho niečo navyše, keďže ten pobyt bol pre nich special. Ale mýlil som sa. Recepčná im vraj zablahoželala a to bolo všetko. Podľa jeho slov plní neboli. Jednoducho nechceli, nebola ochota alebo nevedeli, že niečo také možu pre hosťa urobiť. Takto by ich pobyt dostal úplne iný rozmer. Hostia by boli spokojní a v konečnom dosledku aj hotel. Dostal by výborné referencie a mladomanželia by sa tam určite radi vrátili. Dnes som sa zase raz utvrdil v tom, že v mnohých prípadoch zamestnanci v CR neovladajú ani základy toho, čo by mali, nie to ešte aby boli schopní takého toho "personal touch" alebo "individualisation". Aj keď v hoteli Praha by som to už očakával. Ten pobyt tam predsa len niečo stojí. Nie je to moja skúsenosť, ale nevidím dovod, prečo by mi kamoš klamal.. Druhý známy sa fotil v Kempinskom na plese s poukazom na zľavu na dezert (nepamatám si presne koľko%), ktorý dostali ako verní hostia. Musím povedať, že som sa na tom dobre zasmial.
Čo sa týka bookingu, je možné ho využívať len ako komunikačný kanál. Aby ľudia o Vás vedeli. Mnoho ubytovateľov to tak robí. Na bookingu sú, ale nepredávajú sa tam. Hosť vidí daný hotel pre daný termín ako vypredaný. Nájde si však na hotel kontakt a zavolá si tam, či sú naozaj plní. Ak sa mu hotel páči. Ja už som si ubytovanie takto zarezervoval niekoľko krát. Ak chcete byť v ponuke konkrétnej destinácie na prvej strane, tak tie provízie idú aj cez 20%.
Najlepší kamarát šiel na svadobnú cestu do Prahy v Lomnici. Predtým tam už boli, rozhodli sa vrátiť. Povedal som mu, aby sa pri chcek-in-e zmienili, že sú na svadobnej ceste. Myslel som, že by mohli dostať nejaký upgrade, prípadne nejakú amenitu do izby pre potešenie, jednoducho niečo navyše, keďže ten pobyt bol pre nich special. Ale mýlil som sa. Recepčná im vraj zablahoželala a to bolo všetko. Podľa jeho slov plní neboli. Jednoducho nechceli, nebola ochota alebo nevedeli, že niečo také možu pre hosťa urobiť. Takto by ich pobyt dostal úplne iný rozmer. Hostia by boli spokojní a v konečnom dosledku aj hotel. Dostal by výborné referencie a mladomanželia by sa tam určite radi vrátili. Dnes som sa zase raz utvrdil v tom, že v mnohých prípadoch zamestnanci v CR neovladajú ani základy toho, čo by mali, nie to ešte aby boli schopní takého toho "personal touch" alebo "individualisation". Aj keď v hoteli Praha by som to už očakával. Ten pobyt tam predsa len niečo stojí. Nie je to moja skúsenosť, ale nevidím dovod, prečo by mi kamoš klamal.. Druhý známy sa fotil v Kempinskom na plese s poukazom na zľavu na dezert (nepamatám si presne koľko%), ktorý dostali ako verní hostia. Musím povedať, že som sa na tom dobre zasmial.
Čo sa týka bookingu, je možné ho využívať len ako komunikačný kanál. Aby ľudia o Vás vedeli. Mnoho ubytovateľov to tak robí. Na bookingu sú, ale nepredávajú sa tam. Hosť vidí daný hotel pre daný termín ako vypredaný. Nájde si však na hotel kontakt a zavolá si tam, či sú naozaj plní. Ak sa mu hotel páči. Ja už som si ubytovanie takto zarezervoval niekoľko krát. Ak chcete byť v ponuke konkrétnej destinácie na prvej strane, tak tie provízie idú aj cez 20%.
Pan Hulej, Rattaj, vdaka chybe manualneho spracovania udajov, tzn chybe zamestnanca, znama v Besenovej mala totalne skazeny pobyt v Hotely BESENOVA, kde nechala nemale peniaze. Zrejme ste tu ten prispevok zaregistrovali. Takze treba hlavne pracovat so zamestnancami aby zmenili postoj k svojej praci. Tu je dany problem.: http://skiforum.sk/?show=comment&cid=28208&...
este ako sef strediska Jasna sa vyjadrim aj ja - Pre nasich gopass klientov bude ponuka vzdy najlepsia. taky je nas zamer ! Skusenost ktoru ste uviedli sme presetrili, chyba vznikla dosledkom manualneho spracovania udajov, pracujeme na zautomatizovani systemu cim sa minimlizuje chybovost pri vytvarani ponuk. V kazdom pripade dakujem aj za taketo negativne upozornenie, aj vdaka tomuto sa pohneme este viacej dopredu.
Co sa tyka tych storno podmienok , suhlasim s tym ze by verni Gopass klient mal mat vyhodnejsie aj storno podmienky. Skusime najst cestu aby sme to vyriesili, vstupuje tam totiz viacej faktorov ako su podmienky obchodnych partnerov atd.
Co sa tyka tych storno podmienok , suhlasim s tym ze by verni Gopass klient mal mat vyhodnejsie aj storno podmienky. Skusime najst cestu aby sme to vyriesili, vstupuje tam totiz viacej faktorov ako su podmienky obchodnych partnerov atd.
vdaka za reakciu. osobne mi na gopasse najviac vadia stornopodmienky. to euro hore dole nehra rolu
Kazdy z predajnych kanalov ( zlava dna, booking) chce mat vyhodu ze je najlacnejsi. Preto vzdy dostanu nejaku specialnu akciu v zavislosti na to aku kampn ponuknu. Navacsi problem je booking ktory dava podnienky doslova neakceptovatelne pre ubytovatela. Ale neda sa ho nemat !!
GoPass neznamena trvala garanciu najnizsich cien na vsetko. Samozrejme by mal GOPASS ponukat castejsie vyhodnesiu cenu ako ine predajne kanaly ake nikdy to nebude trvale najnizsiu. To sa neda garantovat.
Je pravda ze troska musim zauradovat v TMR aby ta ponuka Gopassu bola castejsie vyhodnejsia!
Pre toho kto je tak cenovo senzitivny navrhujem porovnat vsetky moznosti. A vsetky produkty. Tych kto predava nase produkty je viac a aj ich obchodna politika je rozna. Vzdybsa tam da najst nieco zaujimave a lukrativne ked mate na to cas.
Takto to funguje aj vo Vail resorts co je taky leader v oblasti!
GoPass neznamena trvala garanciu najnizsich cien na vsetko. Samozrejme by mal GOPASS ponukat castejsie vyhodnesiu cenu ako ine predajne kanaly ake nikdy to nebude trvale najnizsiu. To sa neda garantovat.
Je pravda ze troska musim zauradovat v TMR aby ta ponuka Gopassu bola castejsie vyhodnejsia!
Pre toho kto je tak cenovo senzitivny navrhujem porovnat vsetky moznosti. A vsetky produkty. Tych kto predava nase produkty je viac a aj ich obchodna politika je rozna. Vzdybsa tam da najst nieco zaujimave a lukrativne ked mate na to cas.
Takto to funguje aj vo Vail resorts co je taky leader v oblasti!
isteze :)
a to este nehovorime o tom, ze zlavoportalu ide provizia ale 20% a booking.com ale 12-15%...
a to este nehovorime o tom, ze zlavoportalu ide provizia ale 20% a booking.com ale 12-15%...
V tomto pripade byť verný sa naozaj "oplati". ;-) Mato , verim,ze si ostal verny a isiel cez GOPASS :-) este cez MAGNUS KLUB J&T je to este lacnejsie 45EUR/2os/noc s ranajkami. https://www.jtbanka.sk/klub-magnus/ , nasledne tlacidlo Vsetky zlavy a tam si najdi Srdiecko. Ale to je iba pre klientov banky a plati sa bodmi, nie peniazmi.
Este si mal troska pogooglit, napr 2 noci 2 osoby za 124, cize 1 noc 1 osoba 31 eur s polpenziou:
http://www.zlavadna.sk/zlava_189629_letny-pobyt-s-...
Plus uvitaci drink, neskory check out, dieta do 6r zadarmo. Nech ziju verni klienti, dame im tie najvyssie ceny! :)
http://www.zlavadna.sk/zlava_189629_letny-pobyt-s-...
Plus uvitaci drink, neskory check out, dieta do 6r zadarmo. Nech ziju verni klienti, dame im tie najvyssie ceny! :)
Nacitavam...