NIE SI PRIHLASENÝ!
Pre zadávanie komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo registrovať.
Forum:
Jasná - Chopok
09.01.2017 - 00:18
Pripomienky
Rád by som pridal niekoľko pripomienok z dnešného dňa na Chopku a bol by som rád, ak by sa či už p. Rattaj alebo p. Hulej k tomu vyjadrili, nakoľko som platiaci zákazník, ktorý tam v stredisku už nechal za tie roky nemalú sumu.
1 zjazdovka 34c tá časť po hrebeni smerom na zadné dereše
- na stránke uvádzate 30 cm dobré podmienky, hlavne p. Hulej boli ste sa tam pozrieť? Chápem že tam fúka a ani toho prírodného nepadlo veľa, ale to čo je tam teraz je totálny fail. Chcete si počkať kým sa tam niekto na tých kameňoch zraní? Tam ak je max 15 cm tak aj to je veľa. Prečo to nezatvríte, alebo prečo to nedáte do lepšieho stavu, za posledných 14 dní som bol v stredisku 8x a nerieši sa to tam vôbec. Opakujem je to z Vašej strany totálny fail. Môžem si doniesť preplatiť blok zo skiservisu? Máte moderné stroje, ktoré tadieľ chodia ale akurát to dokazia, je tam jeden úsek, ktorý bez poškriabania sklznice neprejdete. Je to síce označené, ale ja som sa tadiaľ už radšej dnes vyzúval. V zadných derešoch máte snehu, nahrňte ho tam, alebo uzavrite túto časť.
2. zjazdovka 34b - rovnako šutre, ráno to bolo presne vidieť, ako to s frézov Vašich chalani derú. Aký to máte Snowsat, snehu je tam kopec, prečo to neupravíte, dnes som tam videl skipatrola, ako tam nahadzoval sneh, čo si cením. Upravte si to tam, vietor tam až taký nefúka.
3 zjazdovka 34a - traverz na srdiečko - tiež to tam radi chalani na ratraku derú až na základ, zavrite to, alebo to upravte
4 zjazdovka 31 padáčik na srdiečko- tomu hovoríte veľmi dobré podmienky? veď je tam čistý ľad po par hodínách pre slabšieho lyžiara nezjazdné.
5 zjazdovka 33a hneď z vrchu skaly, všimol som si, že sú tam podmienky obmedzené, ale to len na vrchu, viem že tam fúka, ale tak radšej to na jeden deň zavrite a zrepasujte, máte na to stroje aj techniku
Zvyšok tratí hodnotím kladne
6. dnešný personál na A2 koseodrevina-chopok dolná stanica - Veľa chlapov poznám z videnia, ale toho "agresora" čo ste tam mali dnes by som hnal na úrad práce. Postarší so strniskom. Prepáčte, ale to chovanie, ak mi do môjho dieťata nadáva vulgárne a keď mu poviem, že je to dieťa a že by mal zvážiť ako rozpráva, tak sa pustí aj do Vás, pritom malému len nešlo načítať skipass. Verím, že danú osobu tam už nestretnem, mal som chuť mu to vysvetliť chlapsky.
7. Popracujte na marketingu, je celkom hlúposť poslať mi sms aby som išiel hnáty vykúpať do Aquaparku v nedeľu, keď som z Brezna :-) Rovnako aj Váš FB, na to aký máte počet fans, tak je to bieda ako sa o to staráte. Už len napr táto sms z gopass, úplne zbytočná, môžete cieliť cez FB ľudí v demenovej, LM atď. Napr chýba mi každé ráno info na FB čo ide, čo možno pôjde a čo nejde. Prípadne ak sa niečo pokazí tak poslať post, pípne mi to a viem a máte to prakticky zadara.
Tých pripomienok by bolo veľa, prajem pekný deň a vďaka za prípadnú odpoveď kompetentných ľudí
1 zjazdovka 34c tá časť po hrebeni smerom na zadné dereše
- na stránke uvádzate 30 cm dobré podmienky, hlavne p. Hulej boli ste sa tam pozrieť? Chápem že tam fúka a ani toho prírodného nepadlo veľa, ale to čo je tam teraz je totálny fail. Chcete si počkať kým sa tam niekto na tých kameňoch zraní? Tam ak je max 15 cm tak aj to je veľa. Prečo to nezatvríte, alebo prečo to nedáte do lepšieho stavu, za posledných 14 dní som bol v stredisku 8x a nerieši sa to tam vôbec. Opakujem je to z Vašej strany totálny fail. Môžem si doniesť preplatiť blok zo skiservisu? Máte moderné stroje, ktoré tadieľ chodia ale akurát to dokazia, je tam jeden úsek, ktorý bez poškriabania sklznice neprejdete. Je to síce označené, ale ja som sa tadiaľ už radšej dnes vyzúval. V zadných derešoch máte snehu, nahrňte ho tam, alebo uzavrite túto časť.
2. zjazdovka 34b - rovnako šutre, ráno to bolo presne vidieť, ako to s frézov Vašich chalani derú. Aký to máte Snowsat, snehu je tam kopec, prečo to neupravíte, dnes som tam videl skipatrola, ako tam nahadzoval sneh, čo si cením. Upravte si to tam, vietor tam až taký nefúka.
3 zjazdovka 34a - traverz na srdiečko - tiež to tam radi chalani na ratraku derú až na základ, zavrite to, alebo to upravte
4 zjazdovka 31 padáčik na srdiečko- tomu hovoríte veľmi dobré podmienky? veď je tam čistý ľad po par hodínách pre slabšieho lyžiara nezjazdné.
5 zjazdovka 33a hneď z vrchu skaly, všimol som si, že sú tam podmienky obmedzené, ale to len na vrchu, viem že tam fúka, ale tak radšej to na jeden deň zavrite a zrepasujte, máte na to stroje aj techniku
Zvyšok tratí hodnotím kladne
6. dnešný personál na A2 koseodrevina-chopok dolná stanica - Veľa chlapov poznám z videnia, ale toho "agresora" čo ste tam mali dnes by som hnal na úrad práce. Postarší so strniskom. Prepáčte, ale to chovanie, ak mi do môjho dieťata nadáva vulgárne a keď mu poviem, že je to dieťa a že by mal zvážiť ako rozpráva, tak sa pustí aj do Vás, pritom malému len nešlo načítať skipass. Verím, že danú osobu tam už nestretnem, mal som chuť mu to vysvetliť chlapsky.
7. Popracujte na marketingu, je celkom hlúposť poslať mi sms aby som išiel hnáty vykúpať do Aquaparku v nedeľu, keď som z Brezna :-) Rovnako aj Váš FB, na to aký máte počet fans, tak je to bieda ako sa o to staráte. Už len napr táto sms z gopass, úplne zbytočná, môžete cieliť cez FB ľudí v demenovej, LM atď. Napr chýba mi každé ráno info na FB čo ide, čo možno pôjde a čo nejde. Prípadne ak sa niečo pokazí tak poslať post, pípne mi to a viem a máte to prakticky zadara.
Tých pripomienok by bolo veľa, prajem pekný deň a vďaka za prípadnú odpoveď kompetentných ľudí
ešte z nedele ... keď sa s nami dva razy zastavila na nejaký čas sedačka z Lúčiek a chceli sme včas stihnúť Funitel aby sme sa prepravili na juh k autu tak sme meškali 2 minútky (15.32) a už boli vchodové dvere k vstupu zatvorené, že už koniec... je pravda že sme trochu meškali ale všetko ešte išlo okolo nás včetne Funitelu a ledva sme presvedčili pána ktorý sa na nás dosť "vyzúril" aby nás ešte pustil (teda presvedčili, skôr som drzo vošiel cez východ aby sme sa dostali) ... nemeškali sme z jeho chyby ale nečakal som takú prchkú odozvu :-( skúste najprv postupne odstavovať lanovky od spodku a postupne aj na vrchu aby v tom bola nejaká sedliacka logika ... a nejakých 5 min. nechať zábudlivcom navyše ... ja viem že by sme si to mali ustriehnuť ale ... nechať sa previesť taxíkom z LM do Krupovej, hmm ... nechcem tu o Alpách točiť ale práve v spojitosti s odstavovaním kabín som videl ako nás upozorňovali Skipatroláci že sa blíži záverečná a treba končiť jazdu ... a nie len pri lanovkách ale aj do reštaurácii vošli a hlasne a zrozumiteľne upozornili hostí aby sa nemohli vyhovárať že si nevšimli ...
Ja so synom aj s kamarátmi chodíme do Jasnej najviac, máme to tam radi a je jasné, že keď sme častejšie na jednom mieste "niečo" sa stále nájde ale všetko kritizovať nejde ... napriek tomu si teraz ani ja neviem odpustiť na adresu neprevádzkovanej pomy C8 alebo C9 súbežne s kabínkou na Krupovej? Tie zjazdovky sú super a mali by slúžiť na tréning (však sa aj tak volajú) a v prípadoch ako aj v nedeľu 08.01. keď došlo k poruche na novej kabínke by sme nemuseli stáť ako píšete 15 min. ale rovno sa mohli ľudia presúvať k pome, namiesto toho sme po čase čakania a postupného presúvania sa čakali ďalších min. 15 min. kým sme sa vôbec dostali na rad pred pomou ... stačila by aspoň jedna (C9 z ktorej sa dá po oboch zjazdovkách pustiť dolu) a len v prípade poruchy kabínky pustiť aj druhú pomu. Pripadá nám to ako šetrenie za každú cenu ale v tomto prípade iste nie na vhodnom mieste :)
zopar zvas by mohlo napisat nejake know-how nasim politikom do parlamentu a ministerstva..
No citam to tu a nestiham sa cudovat. Vsak vy tu uz riadite firmu a hned robite riesenia problemu. To nech sa nik na mna nehneva, ale to nechajte na nas. Navyse kopec toho co navrhujete nema hlavu a patu, lebo su to veci vytrhnute zo suvislosti.
Naozaj mame dnes pomerne komplexny sposob prace a kontroly. Myslim ze takto sofistikovane a komplexne sa neriesi ziadne stredisko na slovensku a mnoho tak neriesia ani vela stredisk v Rakusku. Je to vratane mystery shoperov, kontroly kvality, kontroly managementu atd ... mame aj vlastny system a to troska sofistikovanejsi na hodnotenie. Ma ho kazdy manager a este par dalsich par ludi u ktorych verime v objektivitu. A hodnoti sa to na zaklade meratelnych veci nie pocitu ci sa niekto niekomu pacil. Takisto je vypracovany system odmenovania atd atd.
TMR je dnes skoro 2000 zamestnancov! Viete kolko to je ludi ? Ved to je velka fabrika na Slovensku.
Samozrejme aj napriek tomu sa vyskytnu vzdy chyby a problemy.
Preto vas poprosim a uvitam aj kriticke nazory co a ako nefunmguje alebo co by sa dalo / mohlo vylepsit!
Ak je tu nejaka staznost na clovka , tak poprosim konkretne meno a cas kedy sa co stalo a my si to vyhodnotime !
A to vyriesenie problemov nechajte na nas prosim.
Naozaj mame dnes pomerne komplexny sposob prace a kontroly. Myslim ze takto sofistikovane a komplexne sa neriesi ziadne stredisko na slovensku a mnoho tak neriesia ani vela stredisk v Rakusku. Je to vratane mystery shoperov, kontroly kvality, kontroly managementu atd ... mame aj vlastny system a to troska sofistikovanejsi na hodnotenie. Ma ho kazdy manager a este par dalsich par ludi u ktorych verime v objektivitu. A hodnoti sa to na zaklade meratelnych veci nie pocitu ci sa niekto niekomu pacil. Takisto je vypracovany system odmenovania atd atd.
TMR je dnes skoro 2000 zamestnancov! Viete kolko to je ludi ? Ved to je velka fabrika na Slovensku.
Samozrejme aj napriek tomu sa vyskytnu vzdy chyby a problemy.
Preto vas poprosim a uvitam aj kriticke nazory co a ako nefunmguje alebo co by sa dalo / mohlo vylepsit!
Ak je tu nejaka staznost na clovka , tak poprosim konkretne meno a cas kedy sa co stalo a my si to vyhodnotime !
A to vyriesenie problemov nechajte na nas prosim.
anoto sa bavime principalne... na zaklade tohto neurciteho podnetu ktory navyse uz rovno tu bol spochybneny (@Kvtka) urcite ale nie
inak aj vy si spomínate mozno 6 rokov dozadu jak parkovcici predavali podpultom svoje zamestnanecke skipassy ?
no vsak ziadne premie by nedostali tí na ktorých by nebol pozitivny ohlas prosdtrednictvom tych pozitívnych bodov, ktore som zmienoval
@MartinZM, jasne, ze nemozes znizit plat, ale mozes dat mensie, alebo ziadne premie.
@Novy, OK ak Mystery Shopery tam su, predpokladam,ze je vidiet ich vysledky, ja som v NT, VT tuto sezonu nebol, nemozem porovnat s tym, co bolo pred rokom.
@Novy, OK ak Mystery Shopery tam su, predpokladam,ze je vidiet ich vysledky, ja som v NT, VT tuto sezonu nebol, nemozem porovnat s tym, co bolo pred rokom.
noo na to negativne hodnotenei by boli tie staznosti ....toto malo byt len nejaky koncept na udelovanie nejakej premie k platu ak zamestnanec splni svoje povinnosti robi dobre meno spolocnosti a zakaznici su snim spokojny...negativne hodnotenie nemoze byt opak ze ti z platu odoberiem lebo to pravny poriadok nepripusta
@MartinZM hodnotenie musi byt obojstranne, tzn aj negativne inak nema zmysel. Ake by to bolo, keby deti v skole dostavali iba jednotky? Alebo ked bude pes pri jeho vychove, cviceni stale iba chvaleny, nebude vediet co robi zle, resp. to co robi zle, je zle, takze aj to karhanie tam musi byt. Ale aj zavedenie uplne obycajneho STAFFINA v TMR by stacilo, netreba riesit zvlast modul do GOPASU.
prikláňam sa k názoru joffa.sto ľudí sto nálad.a pokial viem mystery funguje v TMR či na svahoch tak v gastre.čiže asi nie každý podnet anonyma je smerodatný,aby ho bolo možné vyriešiť k spokojnosti všetkých.
Joffo sak toto bol len koncept ja tu nehovorim o detailoch....ziadne hodnotenei nebude nikdy 100% objektivne ...hmm to hodnotenie by som nevztahoval na zaporne hodnotenei na to nech je vytvorena extra sekcia staznosti..hodnotim vlekarov cez turnikety ktore prejdem, hodnotim obsluhu ktora ma odbavuje v restauracii v pozicovni v hotely hodnotim instruktora ktory ma lekciu .... a presne tak ako vravis ze este neico extra ako zamestnanec mesiaca zamestanenc sezony
@MartinZM viem kam mieris, ale mas chut vytahovat mobil a hodnotit niekoho aj ked si s nim neprisiel do styku? Ono aj v STAFFINE(nepozuivam ho) isto kazdy moze hodnotit kazdeho aj ked vobec daneho clovek nevidel, nebol ani v zariadeni a sluzbu vobec nevyuzil. Tzn naklikam si napr.restauraciu v Hornej Dolnej, vyberiem si sympaticku casnicku a idem ju pozitivne hodnotit, lebo sa mi paci. Alebo opacne. Ohladom toho sparovania vyuzitie sluzby vs hodnotenie pri GOPASSE vidim logicky problem. Ja objednam pre cely stol-rodina znamy.V pokladni zaplatim, body idu mne(kaslat na body), takze ja mozem hodnotit a ostatni pri stole nie, aj ked by mozno radi hodnotili. Stojim pri vleku, ktorym nepojdem, ale vidim nekoretkne, alebo velmi korektne spravanie vlekarov,. Opat podla tvojo kluca nemozem hodnotit, lebo napr. nejdem cez niektory turniket, ktory k danemu vleku prinalezi. Alebo som v stredisku, kde sice chodievam, ale dnes som tam s detmi, ktore sa iba sankuju, takze za cely den neprejdem ziadnym turniketom. Naozaj pnepredpokladam,ze by niekto chcel cielene negativne,a lebo pozitivne hodnotit, iba preto,ze sa nudi. Zas na druhej strane, ak je na nejakeho zamestnanca sama chvala a najde sa tam jedno silno negativne hodnotenie, da sa predpokladat, ze bolo umelo vytvorene. Rovnako to plati aj pri lajdakovi, kde sa objavi uuuuzasne hodnotenie.
Inak by nebolo zle, mozno nieco take v TMR maju, zaviest sutaze ZAMESTNANEC MESIACA, ZAMESTNANEC SEZONY ;-)
Inak by nebolo zle, mozno nieco take v TMR maju, zaviest sutaze ZAMESTNANEC MESIACA, ZAMESTNANEC SEZONY ;-)
Pardón, zabudol som, že tie platy môžu oscilovať okolo minimálnej mzdy. Tak potom je treba na to ísť opačne, ako píšeš joffo, pridávať bonusy.
joff len cez gopass by mali pristup iba ti ludia co danu sluzbu vyuziju aby to bolo co najobjektivnejsie..ze napr ten co nevyuzije obcerstvenie nemohol hodnotit tuto sluzbu
@Mato, neviem ake su mzdy na jednotlivych poziciach v TMR, takze ak veelmi nizke nie je z coho uberrat. Vseobecne pisem, neriesme TMR. Mzda by mala mat pohyblivu zlozku- motivacnu. Tzn robis dobre ako si predstavuje Tvoj zamestnavatel? Tu mas dostanes premie. Series na robotu? ziadne premie nebudu. Kasles este viac na robotu,tak,ze vlastne nerobis a poskodzujes meno a beh firmy ? Dakujeme, nie si pre nas zaujimavy. .. Ano nech sa paci urad prace .... Fakt si predstavte to,ze by uctovnicka,kadernicka, ochodny zastupca, doktor, monter, flakali svoju robotu. Najskor nejake pokarhanie, potom bohuzial , dovi. Naozaj motivacia musi byt.Samozrejme, nekonecne nahananie a buzerovanie zamestnancov nie je dobre. Ale ked dobre robi nie je dovod buzerovat, radsej ho pochvalit a dat mu jeho dobru prac poznat aj na vyplatnej paske.
Este vseobecne ku poziciam v zimnych strediskach. Zima je sezonna zalezitost, to vsetci vieme, takze aj tie pracovne ponuky su viac menej na dohodu, brigadu, takze tomu zamestnancovi je jedno co s nim bude o mesiac dva, kedze vie,ze aj tak o tri mesiace mu konci praca a tam vidim zadrhel.
@MartinZM, nie zly napad. vyriesila by to jedna tabulka v DB. Z programatorskeho hladiska zapracovanie takehoto zbierania bodov praca na max jeden den.Keby mam nejake stredisko, zajtra na obed je to hotove. ;-) Ale existuje aj app.STAFFIONO https://play.google.com/store/apps/details?id=com.... , kde sa daju hodnotit zamestanci, takze TMR nech si vytvori konto, nahadze tam vsetkych zamestnancov, ktorych zaradi do oblasti v ktorych pracuju aby boli lahsie vyhladatelny a je to. Netreba nic programovat.
Este vseobecne ku poziciam v zimnych strediskach. Zima je sezonna zalezitost, to vsetci vieme, takze aj tie pracovne ponuky su viac menej na dohodu, brigadu, takze tomu zamestnancovi je jedno co s nim bude o mesiac dva, kedze vie,ze aj tak o tri mesiace mu konci praca a tam vidim zadrhel.
@MartinZM, nie zly napad. vyriesila by to jedna tabulka v DB. Z programatorskeho hladiska zapracovanie takehoto zbierania bodov praca na max jeden den.Keby mam nejake stredisko, zajtra na obed je to hotove. ;-) Ale existuje aj app.STAFFIONO https://play.google.com/store/apps/details?id=com.... , kde sa daju hodnotit zamestanci, takze TMR nech si vytvori konto, nahadze tam vsetkych zamestnancov, ktorych zaradi do oblasti v ktorych pracuju aby boli lahsie vyhladatelny a je to. Netreba nic programovat.
aha cervene smajliky....Podla mna by sa cez gopass dala vytvorit sekcia kladneho hodnotenia, mohli by tam byt zamestnanci od XY, ktory prichadzaju do kontaktu so zákazníkom ak by si klient kupil nejaku sluzbu napr lyzovanie- moze dat lanovkarovi kladny bod ak je snim spokojny alebo kupi si napoj, jedlo moze dat obsluhe kladny bod....atd. na konci mesiaca by sa podla nejakého kluca rozdelenia bodov mohla uctovat zamestnancom domena
Chcelo by to v TMR zaplatiť mystery shopperov, ktorých závery by personalisti rešpektovali a krátili by mzdy resp. daného človeka vyhodili. Len sa obávam, že potom by museli vyhodiť veľkú časť zamestnancov a TMR by skončilo... možno by to malo ale opačný efekt a niektorí by mali väčšiu snahu sa správať korektne.
Tomáš môžeš mi vysvetliť o čom to tu píšeš?v ten deň sme lyžovali s rodinkou tiež horný úsek a nevšímali sme si kde je čo neupravené a pod.tiež sme z okolia Br.a vedeli sme ,aké bolo počasie v predošlé dni čiže sme boli radi,že vôbec bolo možné zjazdovky dať do takého stavu aké boli.a k tomu vlekárovi.stáli sme v turnikete za vami a vlekár ti povedal tak ako nám,lebo našemu malému sa tiež podarilo pretočiť turniket bez toho aby prešiel,že asi nestihol.inak super fórum kde ľudia môžu posielať iných na pracák.no čo už slovensko.pekný deň
TomášBR.reagujem na tvoj príspevok.v podstate si nespokojný so všetkým popčnúc zjazdovkami končiac personálom.myslím že všetci pracujú v rámci možností.čítam aj ďalšie tvoje príspevky prečo čo neťahá a vychádza mi že máš od tvojej kamarátky najfudovanejšie informácie ako postupovať pri údržbe zjazdoviek či obsluhe.každý s chlapov je dostačne označený svojim menom čiže asi tak..pochybujem že ktokolvek by nadával dieťaťu hoc za to že mu nešlo načítať lístok.tiež som častý návštevník strediska a s takýmto prístupom či nadávkami som sa nestretol.a ked som mal ja akýkolvek problém riešil som ho hned s kompetentnými v stredisku teda ako chlap nie o pol noci pri panáku písať svoje postrehy
. s pozdravom
. s pozdravom
1 extremny vietor odvial sneh na tychto miestach. viete ake bolo posledne dni pocasie a ani prevadzka nesla. Preto su tam oficialne obmedzene podmienky a kamene oznacene ako pisete. zo zadnych deresov je prilis daleko tam nahrnut sneh akonahle tam nafuka za zabrany ihned to budeme rozhrnat na celu sirku. Ku oprave lyze skiservis a preplatenie - standardny postup je reklamovat na infocentre a oznacit na mape kde sa vam to stalo. Ak sme udavali velmi dobre podmienky a napriek tomu sa vam na tom mieste poskodili lyze vam to preplatime.
2 a 3 ihned dosnezujeme . pri mrazoch -25 a vetre to nebolo mozne. ani zasnezovanie pustit..
4 odstranenie ladu je vseobecny problem aj v alpskych strediskach. postupne rozrusime zjazdovku a znovu musime nanovo urobit aj s jemnym dosnezenim. nesmie fukat a extremne mrazy byt
5 vrch neustale odfukuje sneh, ale nahrnaju tam masiny sneh kazdu noc. ak vsak fuka tak aj nad ranom a pocas dna ho skoro odveje
6 preverime podla popisu ale na zaklade blogu urcite nemozeme vyhodit.napiste mi mail hulej@tmr.sk a pokusime sa na zaklade fotiek identifikovat zamestnanca.
7 zaregistrujte sa na prijimanie jasna newsletter. Do par minut ak nastala zmena v prevadzke vam pride informacia o kazdej zmene v stredisku ako aj riesenie. A rano okolo 8 kazdy den vam pride informacia co ide . den vopred predpovedat ci koli vetru pojdu x nepojdu lanovky v jasnej je loteria a ani my nevieme ci veterne podmienky dovolia spustit lanovky. personal je nachystany a v pripade ak nejde zariadenie sa musia úpresuvat na alternativne zariadenia.
2 a 3 ihned dosnezujeme . pri mrazoch -25 a vetre to nebolo mozne. ani zasnezovanie pustit..
4 odstranenie ladu je vseobecny problem aj v alpskych strediskach. postupne rozrusime zjazdovku a znovu musime nanovo urobit aj s jemnym dosnezenim. nesmie fukat a extremne mrazy byt
5 vrch neustale odfukuje sneh, ale nahrnaju tam masiny sneh kazdu noc. ak vsak fuka tak aj nad ranom a pocas dna ho skoro odveje
6 preverime podla popisu ale na zaklade blogu urcite nemozeme vyhodit.napiste mi mail hulej@tmr.sk a pokusime sa na zaklade fotiek identifikovat zamestnanca.
7 zaregistrujte sa na prijimanie jasna newsletter. Do par minut ak nastala zmena v prevadzke vam pride informacia o kazdej zmene v stredisku ako aj riesenie. A rano okolo 8 kazdy den vam pride informacia co ide . den vopred predpovedat ci koli vetru pojdu x nepojdu lanovky v jasnej je loteria a ani my nevieme ci veterne podmienky dovolia spustit lanovky. personal je nachystany a v pripade ak nejde zariadenie sa musia úpresuvat na alternativne zariadenia.
K aplikaciam - na vyber mas:
-Gopass Mobile
-Jasna NT
-Alebo mas moznost odoberat strediskovy newsletter kde pri kazdej zmene prevadzky ti pride mailom notifikacia o zmene.
-Gopass Mobile
-Jasna NT
-Alebo mas moznost odoberat strediskovy newsletter kde pri kazdej zmene prevadzky ti pride mailom notifikacia o zmene.
1-5) Necham viac na Matela Huleja reakciu, prevadzka je na nom. Ja len k tomu ze toto nie je o technike. Proste co sa nahrnie na chopku staci par hodin a je to fuc vyfukane na lad alebo skaly! To iste ten padacik. Prejde tam spusta ludi a neviem sposob ako to nemat vysuchane pocas celeho dna. Aj keby sa to spravilo cez den ratrakom do hodiny je to to iste.
Zavriet trate za to ze hore je maly usek, kde su kamene je asi vacsia blbost ked zbytok trati je super. To by nam klienti skor neodpustili. Miesto by malo byt vyznacene. Ale ano musime to nejak reparovat ak sa da ... ale ja som tam tohto roku nebol tak sa mi tazko vyjadruje!
6) bezpodmienecne riest - vyhodit , potrestat. Mna uz nebavi sa akokolvek zastavat personalu na juhu. Je to fakt katastrofa!
7) Preco hlupost prist do Aquaparku. Ved to nie je nemozne aj z Brezna?. Asi ste klient, ktory zrejme casto vyuziva nase sluzby, tak sa nedivte ze vas system vybral ako potencionalneho zakaznika, horsie by bolo keby vam neprislo nic. Prinajhorsom to ignorujte ?
FB - tak ako to bolo povedane tu v diskusii! FB nie je dobry na notifikacie je tam strasne vela klientov co nechcu teito info online. Na to je stranka Jasnej, gopass a ine aj nezavisle appky na mobil ( Jasna NT) .. kde online tieto data su. Teda co jazdi a co nie.
Pracuje sa na datovom prepojeni a na tom aby taketo oznamenia dostaval kazdy kdo sa o toto prihlasi priamo z appky.
Inak Co sa tyka oznameni, cakanie , rady atd atd...
je skoro technicky nemozne ( skor nezaplatitelne ) mat kazdu informaciu okamzite a to este na 100% presnu. To by niekde musel sediet nonstop dispecing a dalsich x ludi v terene aby ste to takto mali. To sa tyka hlavne dlzky tej rady. Je to odhad. Kazda rada by mala byt do buducna pod kamerou a tak si je to najlepsie posudit osobne.
Inak ja som raz zbadal na Zahradkach radu na ktoru sa klasicky povie hlaska..." to je na hodinu" a naschval som si to zmeral ... vyslo 12 min !
Len tak pre zaujimavost skuste si niekedy radu zmerat, ale poctivo stopkami nie odhadom! Budete prekvapeny ako opticky velka rada klame.
Zavriet trate za to ze hore je maly usek, kde su kamene je asi vacsia blbost ked zbytok trati je super. To by nam klienti skor neodpustili. Miesto by malo byt vyznacene. Ale ano musime to nejak reparovat ak sa da ... ale ja som tam tohto roku nebol tak sa mi tazko vyjadruje!
6) bezpodmienecne riest - vyhodit , potrestat. Mna uz nebavi sa akokolvek zastavat personalu na juhu. Je to fakt katastrofa!
7) Preco hlupost prist do Aquaparku. Ved to nie je nemozne aj z Brezna?. Asi ste klient, ktory zrejme casto vyuziva nase sluzby, tak sa nedivte ze vas system vybral ako potencionalneho zakaznika, horsie by bolo keby vam neprislo nic. Prinajhorsom to ignorujte ?
FB - tak ako to bolo povedane tu v diskusii! FB nie je dobry na notifikacie je tam strasne vela klientov co nechcu teito info online. Na to je stranka Jasnej, gopass a ine aj nezavisle appky na mobil ( Jasna NT) .. kde online tieto data su. Teda co jazdi a co nie.
Pracuje sa na datovom prepojeni a na tom aby taketo oznamenia dostaval kazdy kdo sa o toto prihlasi priamo z appky.
Inak Co sa tyka oznameni, cakanie , rady atd atd...
je skoro technicky nemozne ( skor nezaplatitelne ) mat kazdu informaciu okamzite a to este na 100% presnu. To by niekde musel sediet nonstop dispecing a dalsich x ludi v terene aby ste to takto mali. To sa tyka hlavne dlzky tej rady. Je to odhad. Kazda rada by mala byt do buducna pod kamerou a tak si je to najlepsie posudit osobne.
Inak ja som raz zbadal na Zahradkach radu na ktoru sa klasicky povie hlaska..." to je na hodinu" a naschval som si to zmeral ... vyslo 12 min !
Len tak pre zaujimavost skuste si niekedy radu zmerat, ale poctivo stopkami nie odhadom! Budete prekvapeny ako opticky velka rada klame.
@Matej Hulej Skúsim nápad - nešli by zapracovať notifikácie do Gopass aplikácie? Ale vyslovene také, že mi to pípne keď sa nejaký lanovka vypne, alebo zapne a viem si to potom pozrieť.
Napríklad SHMU aplikácia v mobile mi vyhodí notifikáciu vždy keď SHMU vydá meteorologickú výstrahu, tak tak podobne si predstavujem, že by to mohlo fungovať.
Mimochodom čakacie doby na lanovky v Gopass aplikácií ukazujú na kabínkach na juhu úplné bludy. 29.12. som čakal asi 10 minút na dolnej a asi ďalších 25 minút na Kosodrevine na prestup a aplikácia ukazovala 0-5 minút na oboch lanovkách - rovnako aj nové panely v stredisku.
Napríklad SHMU aplikácia v mobile mi vyhodí notifikáciu vždy keď SHMU vydá meteorologickú výstrahu, tak tak podobne si predstavujem, že by to mohlo fungovať.
Mimochodom čakacie doby na lanovky v Gopass aplikácií ukazujú na kabínkach na juhu úplné bludy. 29.12. som čakal asi 10 minút na dolnej a asi ďalších 25 minút na Kosodrevine na prestup a aplikácia ukazovala 0-5 minút na oboch lanovkách - rovnako aj nové panely v stredisku.
Vyjadrim sa k bodu 7 - nemylis si FB s infocentrom? pre teba ako navstevnika v stredisku je super ze by si na fb videl prevadzku lanoviek. Ale pre dalsich tisic ludi by to bol spam keby doma sedeli a niekolko krat denne im vyskoci status o prevadzke (lanovka ide. Lanovka nejde) na fb.
Toto nerobi ziadne stredisko ani v ceske, rakusku, taliansku.
Prevadzku lanoviek vzdy najdes na http://www.jasna.sk/lanovky-a-zjazdovky, na infolinke alebo v mobilnej APP gopass mobile. Ked nieco nejde okamzite to tam mas zmene.
Toto nerobi ziadne stredisko ani v ceske, rakusku, taliansku.
Prevadzku lanoviek vzdy najdes na http://www.jasna.sk/lanovky-a-zjazdovky, na infolinke alebo v mobilnej APP gopass mobile. Ked nieco nejde okamzite to tam mas zmene.
Nacitavam...