NIE SI PRIHLASENÝ!
Pre zadávanie komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo registrovať.
Forum:
Cestovný ruch všeobecne
13.04.2023 - 07:09
Kabiny su iba o trochu vacsie ako bezne kabiny (12 sedenie+8statie) mensie ako velke 3s kabiny, nizsia cena ako 3s, stanica by mala byt podobne velka ako D-line (3S su obrovske a potrebuju vela miesta tzv footprint), a na rozdiel od D-line by mali mat vacsi span medzi stlpmi a tiez lepsiu stabilitu vo vetre a stacia obycajne stlpy a nie tie komplikovane. Vo vysledku tiez nizsia cena oproti 3S. 3S zase moze mat vacsi span medzi stlpmi, vhodna je napr na peak-to-peak projekty ako je v Kitzbuheli.
Matuš. Nazdar v čom je iné Tri-line, ako 3Ska. Ma to menšie kabínky a je ich tam viacej??? Stále to používa 3 laná.. Dik dik...
Ovela zaujimavejsie nez kabina je ten system Tri-line, spaja vyhody 3Sky a D-line co je perfektne najma na take tie lanovky ako idu rano od parkovisk a z nastupnych uzlov napr z La Villa, San Cassiano alebo Solden z dediny, kapacita 8tis/hod je neuveritelna. Na Slovensku asi sotva niekde najde uplatenenie, mozno v Bratislave ako mestka doprava.
https://liftblog.com/2022/09/07/doppelmayr-introdu...
https://liftblog.com/2022/09/07/doppelmayr-introdu...
@MArian v Kreischbergu je nova D-line lanovka a kabiny od CWA (Doppelmayr Group) Omega V a je to super, zazil som to na konci marca tiez v Kreischbergu :) a nova Stella od CWA bude dostupna aj pre seriu D-line ako pisu samotny Doppelmayr.
NIE SI PRIHLÁSENÝ!
Pre zadávanie príspevkov, alebo komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo zaregistrovať.Nacitavam...