NIE SI PRIHLASENÝ!
Pre zadávanie komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo registrovať.
Forum:
Technické vybavenie stredísk
01.01.2024 - 19:21
Ahojte, aktuálna (ne)funkčnosť aplikácie skiline, trvajúca už mesiac hravo porazí "drobné" nepresnosti gopassu. Túto aplikáciu využívame v rodine od roku 2008, do tejto sezóny fungovala fantasticky, ale túto sezónu úplná katastrofa. Začalo to keď jednému z členov rodiny po 16 rokoch zmizol účet, aj napriek komunukácii s poskytovateľom nič nevyriešili.
Túto sezónu ešte ani jeden deň nie je správne zaevidovaný (použvame 4 skipassy výhradne v AT). Buď nenačíta lyžiarsky deň vôbec, alebo priraďuje jazdy lanovkou úplne náhodne, skončíme lyžovanie o 12:00 a jazdy máme do 15:30 na lanovkách kde sme ani neboli, ďalej pridáva jazdy na lanovkách, ktoré v ten deň neboli ani v prevádzke....totálne nefunkčné
Trvá to od začiatku sezóny (my sme boli prvý krát 3.12) do dnes. Kontaktoval som viac krát skiline, ale bezvýsledne akurát urobili zoznam stredísk kde to nefunguje korektne a sú to hlavne Korutány a Štajersko
Poprosím ak niekto má podobnú aktuálnu skúsenosť o reakciu a keďže sa to vzťahuje aj na Molltaler (Topskipass) či evidujú uvedené problémy.
Túto sezónu ešte ani jeden deň nie je správne zaevidovaný (použvame 4 skipassy výhradne v AT). Buď nenačíta lyžiarsky deň vôbec, alebo priraďuje jazdy lanovkou úplne náhodne, skončíme lyžovanie o 12:00 a jazdy máme do 15:30 na lanovkách kde sme ani neboli, ďalej pridáva jazdy na lanovkách, ktoré v ten deň neboli ani v prevádzke....totálne nefunkčné
Trvá to od začiatku sezóny (my sme boli prvý krát 3.12) do dnes. Kontaktoval som viac krát skiline, ale bezvýsledne akurát urobili zoznam stredísk kde to nefunguje korektne a sú to hlavne Korutány a Štajersko
Poprosím ak niekto má podobnú aktuálnu skúsenosť o reakciu a keďže sa to vzťahuje aj na Molltaler (Topskipass) či evidujú uvedené problémy.
NIE SI PRIHLÁSENÝ!
Pre zadávanie príspevkov, alebo komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo zaregistrovať.Nacitavam...