NIE SI PRIHLASENÝ!
Pre zadávanie komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo registrovať.
Forum:
Rakúske strediská
09.03.2024 - 10:11
Po perfektnom tyzdni v Kuhtai sme prisli vyskusat tirolske TMR stredisko. Uz hodinu riesime sezonky, ktore nefunguju. Po prvej navsteve pokladne isli jednu jazdu hore. Huraa. Druhu uz nie a dostat sa opat dole znamena ist kabinou az zhora dole, lebo na medzistanici dole neberu a pod nou uz nie je sneh. Tak sa vozime v kabine z medzistanice hoore a doole 20 min.!!. Cool. Cize neratajte, ze si so sezonkou v gopasse bezproblemovo zalyzujete, ale povozite sa v kabine. No paci sa nam, ze cez dve zjazdovky su tu v sobotu od 9tej nastavane obraky a rakuske deti tu mozu do sytosti trenovat 😉.
@SkiLover chcem ešte raz poďakovať za poskytnutie údajov, podarilo sa nám opäť niečo upraviť v nastaveniach.
Trochu nechapem, co sa tu tolko riesi. TMR chce fixnut chybu, logicky potrebuju identifikovat danu kartu, tak vas poziadali, aby ste to nahlasili cez infolinku. Ostatne okolo toho mi pride zbytocne.
nepísali ste tu, že ste si museli kúpiť denný lístok ? A teraz čítam, že Vám obsluha dala náhradné, to trošku mení význam, čo som tu čítal cez víkend, nie je to od Vás korektné takto prihoršovať. Ja používam GoPass (akcionárske kartičky) pomaly 10 rokov pre štyroch členov rodiny a len raz sa mi zablokovala, keď si deti vymenili kartičku na Štrbskom Plese a vtedy to do pol hodiny pán vedúci strediska odblokoval, ale inak za dlhé roky všade fungovali, či som išiel do Rakúska, Poľska alebo Česka. Keď Vám na jednu jazdu išli, či to nebolo pre zámenu ...
Pan Rattaj, reklamaciu som s proklientsky ochotnym a chapajucim rakuskym pracovnikom infocentra vyriesila priamo na mieste sposobom uz tu uvedenym (dostali sme nahradne denne strediskove listky). To nic nemeni na situacii, ze gopass v nasom pripade zlyhal. Vazim si reakciu eMKei, usudzujem, ze ide o zamestnanca zodpovedneho za produkt Gopass a jeho proaktivitu najst konkretny problem v systeme a predist pripadnym dalsim reklamaciam. Z mojich prac. skusenosti v korporate som tak nejak predpokladala, ze zamestnanci infocentier reportuju systemove incidenty a dalej sa pracuje na ich odstranovani. Necakala som, ze po napisani mojej skusenosti s gopassom v Muttereralme budem ja zakaznicka ukolovana Vami tieto chyby reportovat a bude mi vytykane, ze musite dohladavat problem, na ktory som upozornila. Ospravedlnujem sa. A viete, ked mi nejde zaplateny plyn, tiez hned nevolam CEO SPP - D a fakt vobec by ma nenapadlo kontaktovat p. Kretinskeho, ale vyriesim to co najefektivnejsie s najblizsim kontaktnym miestom. A za recenziu, ktora sice popisuje zlyhanie produktu, ale ktora mi zaroven umozni znizit chybovost, by som zakaznikovi prv podakovala a potom zaobstarala napravu. Ak chcem mat zakaznikov, ktori mojej firme pomahaju rast a napredovat, nie je vhodne obvinit ich pre recenziu a popisanu negativnu skusenost zo zbabelstva a vyvrsit sa na nich.
Mne nevadi ze sem napisete komentar. Problem je ze nam nedavate šancu to vyriesit alebo sa aspon pozriet čo sa stalo. Neviem s kym ste sa tam bavili ale tam naozaj nesedi nikto z IT a hlavne z Gopassu. Na to je gopass infolinka alebo zakaznicke centrum. Dokonca v 90% pripadov staci zavolat na cislo na gopasse a problem sa da riesit cez telefon.
Teraz sa druhy den snazime najst komu a aky kontakt ste nechali namisto toho aby ste mne alebo Gopasu napisali priamo.
Teraz sa druhy den snazime najst komu a aky kontakt ste nechali namisto toho aby ste mne alebo Gopasu napisali priamo.
@SkiLover ďakujem, pozrieme sa na prípad detailne. Dôležité je, aby po prečítaní Vašich príspevkov väčšina nenadobudla dojem, že to je automaticky prípad a je to vždy problém pre každého zákazníka. Tam smeroval ten apel, negeneralizovať a neprejudikovať, že je toto štandardné správanie u každého klienta a s každým nosičom, zbytočne nepôjdem do technického detailu ale vstupuje tam viac faktorov, ktoré môžu ovplyvňovať úspešnosť prechodu a práve z prechodových dát cez turniket budeme opäť bližšie k lepšiemu zákazníckemu zážitku a vyladenosti systémov.
Igor: a co je zbabele na tom ked niekto napise svoju skusenost ako mu nefugovala sluzba ktoru mal zaplatenu?
Vsak prisiel lyzovat a neslo mu to. Tak to 2h riesil a reklamoval a ked prisiel domov tak napisal svoju recenziu na lyziarske forum. Proste svoj nazor s tym co nefungovalo.
Vsak prisiel lyzovat a neslo mu to. Tak to 2h riesil a reklamoval a ked prisiel domov tak napisal svoju recenziu na lyziarske forum. Proste svoj nazor s tym co nefungovalo.
Necitim sa vobec zbabelo za to, ze som pravdivo napisala o nasej nevydarenej lyzovacke. Chcem verit, ze to nie je pravidlo, avsak stalo sa nam tak a aj podla vasich reakcii je zrejme, ze ide o nevyladenost systemov, o ktorej dokonca viete. Ak by sme o nej vedeli aj my, nenaplanovali by sme si naivne, ze si zrana 2 hodinky zalyzujeme s gopassom v "domacom" stredisku a cestujeme dalej. Cisla gopassov si opisal aj pracovnik infocentra v stredisku, ktory riesil reklamaciu nefungujucich gopassov. V snahe pomoct Vam odstranovat chyby v systeme, budem kontaktovat aj zakaznicku linku. Vas Klient Zbabelec🙂.
@SkiLover - poprosím Vás o info zavolajte na zákaznícku linku, pozrieme sa na Váš prípad detailne. Ako písal nižšie @Mirek, vzhľadom na dva prístupové systémy v TMR - Axess (Mutters, Jested, SpindlerMlýn) a Skidata(MG, Ankogel, SK, PL) riešime kompatibilitu fungovania sezónky, aby aj s nosičom Axess vedel zákazník otočiť turniket SkiData a aj opačne, vyskytujú sa však prípady kedy "kompatibilita" nezafunguje, vtedy vydávame voľný lístok. Každopádne nám Váš prípad pomôže k vyladeniu celého systému.
Prosim napiste nam na gopass. Ked nevieme o koho sa jedna nevieme toto riesit. Je mi to divne lebo toto robi ked skipass nebol este pouzity v systrme skidata.
Vzdy sa stane nejaka chyba to je normalne nic nie je bez chyby.
Tak dufam ze ja alebo Gopass dostane meno a cislo klienta ? Karty) aby sme to prešetrili a reagovali. Inak je to zbalebe tu verejne nadavat na Gopass.
Vzdy sa stane nejaka chyba to je normalne nic nie je bez chyby.
Tak dufam ze ja alebo Gopass dostane meno a cislo klienta ? Karty) aby sme to prešetrili a reagovali. Inak je to zbalebe tu verejne nadavat na Gopass.
K tomu problému, že vám nešly slovenské Gopass karty v Rakousku nebo Špindlu. Použili jste je již dříve v Rakousku/ČR? Ten problém totiž může být tím, že ve slovenských střediscích se používají turnikety Skidata a Špindl už spoustu let používá Axess. A v rakouských TMR střediscích se nahrazovala Skidata Axessem, tam kde ještě nebyl. Systémy Axess/Skidata jsou sice částečně kompatibilní, ale ne na 100%.
Mám ale o tomto jen částečné informace, odborník na turniket systémy nejsem :-) Zkuste napsat na Gopass ať vám to chování karet vysvětlí blíže.
Mám ale o tomto jen částečné informace, odborník na turniket systémy nejsem :-) Zkuste napsat na Gopass ať vám to chování karet vysvětlí blíže.
NIE SI PRIHLÁSENÝ!
Pre zadávanie príspevkov, alebo komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo zaregistrovať.Nacitavam...