NIE SI PRIHLASENÝ!
Pre zadávanie komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo registrovať.
Forum:
Rakúske ľadovce
06.05.2024 - 14:35
Středisko jsem navštívil po mnoha letech a od mé poslední návštěvy přibyly 2 kabinkové lanovka, kyvadlová lanovka typu Funifor a několik sjezdovek, takže jsem se na návštěvu hodně těšil. Bohužel jsem byl docela zklamaný. Ještě den před mou návštěvou bylo v provozu celé středisko, bohužel v pondělí 29.4. byl již provoz značně omezen. Mimo provoz již byla jak lanovka Weißseejochbahn tak sedačka Ochsenalmbahn a spousta sjezdovek, které tyto lanovky obsluhovaly včetně krásné černé sjezdovky 19 Vronitunnel vedoucí tunelem s variantou 20 Freier Fall. Mimo provoz byly i sjezdovky z Weißseejochu. Nazlobilo mne to i kvůli tomu, že všechny tyto sjezdovky byly krásně upravené což jsem viděl z auta když jsem se šplhal na parkoviště ve výšce 2750 m n.m.
Počasí bylo sice krásné, ale docela teplo takře nový sníh z minulého týdne zvlhnul a na mírných úsecích mé lyže moc nejely a bylo se třeba místy i odpichovat. Samotný příjezd do střediska vede po krásné vysokohorské silnici kde je potřeba autem z údolí Innu vystoupat 1950 výškových metrů. Cesta byla suchá, parkoviště odklizené a parkovné zdarma. Kdo nemá skipas tak musí zaplatit za výjezd ale mýto.
Bohužel byla větší návštěvnost než jsem čekal. Proto se pár minut na lanovky a vleky čekalo a to i z důvodu že nebylo otevřené celé středisko. Maxímální sjízdné převýšení bylo 360 m oproti ještě nedělnímu 710 m. Sjezdovky kolem kabinky Karlesjochbahn mají celkem zajímavou horní část, ale dolní už je dost plochá. Do sedla Falginjoch vede lanovka typu Funifor odolná proti větru. Lanovka je to hezká, ale jelikož je aktuálně dostavěná jen polovina tak jezdí jen jedna kabina a když vám při příjezdu k ní kabina zrovna ujede tak se delší dobu čeká než vyjede a sjede zpět dolů. Lanovka je komplet na stání a jezdila dost plná, takže jezdit na ni delší dobu není moc příjemné. Z Falginjoch vede dolů nejprve pěkná černá sjezdovka Black Ibex, ta je ale poměrně krátká a následuje pak velmi plochá modrá zpět k dolní stanici. Dále jsou ve středisku 2 ledovcové vleky, které obsluhují modré sjezdovky. I na těchto vlecích jezdilo dost lyžařů.
Po 11:00 jsem usoudil že mi to v Kaunertalu stačilo a přesunul se autem na Pitztaler Gletscher, kde mělo být více otevřených sjezdovek se zajímavějším sklonem.
Počasí bylo sice krásné, ale docela teplo takře nový sníh z minulého týdne zvlhnul a na mírných úsecích mé lyže moc nejely a bylo se třeba místy i odpichovat. Samotný příjezd do střediska vede po krásné vysokohorské silnici kde je potřeba autem z údolí Innu vystoupat 1950 výškových metrů. Cesta byla suchá, parkoviště odklizené a parkovné zdarma. Kdo nemá skipas tak musí zaplatit za výjezd ale mýto.
Bohužel byla větší návštěvnost než jsem čekal. Proto se pár minut na lanovky a vleky čekalo a to i z důvodu že nebylo otevřené celé středisko. Maxímální sjízdné převýšení bylo 360 m oproti ještě nedělnímu 710 m. Sjezdovky kolem kabinky Karlesjochbahn mají celkem zajímavou horní část, ale dolní už je dost plochá. Do sedla Falginjoch vede lanovka typu Funifor odolná proti větru. Lanovka je to hezká, ale jelikož je aktuálně dostavěná jen polovina tak jezdí jen jedna kabina a když vám při příjezdu k ní kabina zrovna ujede tak se delší dobu čeká než vyjede a sjede zpět dolů. Lanovka je komplet na stání a jezdila dost plná, takže jezdit na ni delší dobu není moc příjemné. Z Falginjoch vede dolů nejprve pěkná černá sjezdovka Black Ibex, ta je ale poměrně krátká a následuje pak velmi plochá modrá zpět k dolní stanici. Dále jsou ve středisku 2 ledovcové vleky, které obsluhují modré sjezdovky. I na těchto vlecích jezdilo dost lyžařů.
Po 11:00 jsem usoudil že mi to v Kaunertalu stačilo a přesunul se autem na Pitztaler Gletscher, kde mělo být více otevřených sjezdovek se zajímavějším sklonem.
NIE SI PRIHLÁSENÝ!
Pre zadávanie príspevkov, alebo komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo zaregistrovať.Nacitavam...