NIE SI PRIHLASENÝ!
Pre zadávanie komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo registrovať.
Forum:
Tatranská Lomnica
09.10.2024 - 21:16
Zdravím…ja by som len rada prispela svojou čerstvou skúsenosťou…7.10. som si online kúpila lístky na Skalnaté pleso tam aj späť ( 3x dospelí 1x dôchodca a bolo s nami aj 1,5 ročné dieťa)
V ten deň sa menil prevádzkový čas lanovky, ale ja som si kontrolovala odchod poslednej deň predtým 🤷♀️
Tak ale čo už? Uviazli sme na hornej stanici s jednou plienkou a dôchodkyňou po operácii chrbtice… cesta pešo dole neprichádzala do úvahy (3 hodiny15 min. pre turistov)
Vďaka úžasnej slnečne na Skalnatej chate sme prežili, prespalii, užili si východ slnka a čakali na spustenie lanovky. ( posledná plienka po noci hrozila pretečením)
Páni na hornej stanici nám povedali, že ak sme si kupovali lístok na pokladni, tak nám platí, ak online, tak si mame kúpiť nové, lebo tie neplatia. Vysvetlili sme im situáciu ( dôchodkyňa, dieťa, zmena času) ale hlavne že tú spiatočnú cestu mame zaplatenú, ale márne.
… s takou aroganciou a drzosťou som sa naozaj ešte nestretla. Pán nám povedal, že nemá rad ľudí a tak sa aj choval. Zabuchol za sebou dvere a povedal nám, že si mame kúpiť lístky. Tak sme si ich kúpili.
Pán Rattaj, to naozaj? Naozaj toto potrebujete? Takto sa zarába?
V ten deň sa menil prevádzkový čas lanovky, ale ja som si kontrolovala odchod poslednej deň predtým 🤷♀️
Tak ale čo už? Uviazli sme na hornej stanici s jednou plienkou a dôchodkyňou po operácii chrbtice… cesta pešo dole neprichádzala do úvahy (3 hodiny15 min. pre turistov)
Vďaka úžasnej slnečne na Skalnatej chate sme prežili, prespalii, užili si východ slnka a čakali na spustenie lanovky. ( posledná plienka po noci hrozila pretečením)
Páni na hornej stanici nám povedali, že ak sme si kupovali lístok na pokladni, tak nám platí, ak online, tak si mame kúpiť nové, lebo tie neplatia. Vysvetlili sme im situáciu ( dôchodkyňa, dieťa, zmena času) ale hlavne že tú spiatočnú cestu mame zaplatenú, ale márne.
… s takou aroganciou a drzosťou som sa naozaj ešte nestretla. Pán nám povedal, že nemá rad ľudí a tak sa aj choval. Zabuchol za sebou dvere a povedal nám, že si mame kúpiť lístky. Tak sme si ich kúpili.
Pán Rattaj, to naozaj? Naozaj toto potrebujete? Takto sa zarába?
Vážená @Andrea,
po dôkladnom preverení celej situácie a kontrole všetkých záznamov je naše stanovisko a vysvetlenie k udalostiam nasledujúce:
Skrátenie prevádzkovej doby lanoviek: K úprave času prevádzky lanoviek dochádza na základe skracovania dní (skorší západ slnka) a prechodu zo sezóny do mimosezónneho obdobia. Vzhľadom na vyššie uvedené došlo k úprave informácie v deň vašej návštevy.
Platnosť lístkov na lanovky zakúpených v online predpredaji: Lístky zakúpené v online predpredaji platia výlučne na daný deň – rovnako ako keď si kúpite letenku, využiť ju musíte vo vyznačený deň a akákoľvek snaha odviezť sa lietadlom o deň neskôr nie je možná. Preto obsluha, ktorá Vás na druhý deň po platnosti Vašich lístkov odkázala na potrebu nových cestovných lístkov, postupovala v zmysle Všeobecných obchodných podmienok.
Správanie obsluhy lanovky: V deň platnosti lístka váš zvoz nebol možný, keďže v čase Vášho príchodu už lanovka končila prevádzku a na Skalnatom Plese nebol personál, ktorý by ho zabezpečil. Pritom vždy pred ukončením prevádzky lanovky je v objekte reštaurácie ako aj vo vonkajších priestoroch strediskovým rozhlasom vyhlasovaná výzva o ukončení prevádzky lanovky a potrebe dostaviť sa na zvoz.
Na druhý deň pracovníci postupovali presne podľa platných VOP a zároveň vám poskytli informáciu, ako je možné postupovať. Mrzí nás, ak ste mali pocit, že správanie prekročilo akýkoľvek štandardný rámec a rozumieme rozpoloženiu spôsobenom celou situáciou a zamietnutím žiadosti o bezplatný zvoz. Aj to bol zrejme jeden z dôvodov, prečo ste celú situáciu vnímali ako nedostatočnú empatiu zo strany obsluhy lanovky.
Vážime si spätnú väzbu od našich klientov a záleží nám na tom, aby poskytované služby boli na úrovni, akú očakávame a očakávajú aj naši klienti.
Preto sme pristúpili k úprave a doplneniu interných postupov tak, aby bolo možné podobné mimoriadne situácie riešiť maximálne proklientsky – a to v prípade, že sa klienti v takejto situácii ocitnú preukázateľne nie vlastnou vinou a budú si musieť zakúpiť cestovné lístky zodpovedajúce ich vekovej kategórii.
po dôkladnom preverení celej situácie a kontrole všetkých záznamov je naše stanovisko a vysvetlenie k udalostiam nasledujúce:
Skrátenie prevádzkovej doby lanoviek: K úprave času prevádzky lanoviek dochádza na základe skracovania dní (skorší západ slnka) a prechodu zo sezóny do mimosezónneho obdobia. Vzhľadom na vyššie uvedené došlo k úprave informácie v deň vašej návštevy.
Platnosť lístkov na lanovky zakúpených v online predpredaji: Lístky zakúpené v online predpredaji platia výlučne na daný deň – rovnako ako keď si kúpite letenku, využiť ju musíte vo vyznačený deň a akákoľvek snaha odviezť sa lietadlom o deň neskôr nie je možná. Preto obsluha, ktorá Vás na druhý deň po platnosti Vašich lístkov odkázala na potrebu nových cestovných lístkov, postupovala v zmysle Všeobecných obchodných podmienok.
Správanie obsluhy lanovky: V deň platnosti lístka váš zvoz nebol možný, keďže v čase Vášho príchodu už lanovka končila prevádzku a na Skalnatom Plese nebol personál, ktorý by ho zabezpečil. Pritom vždy pred ukončením prevádzky lanovky je v objekte reštaurácie ako aj vo vonkajších priestoroch strediskovým rozhlasom vyhlasovaná výzva o ukončení prevádzky lanovky a potrebe dostaviť sa na zvoz.
Na druhý deň pracovníci postupovali presne podľa platných VOP a zároveň vám poskytli informáciu, ako je možné postupovať. Mrzí nás, ak ste mali pocit, že správanie prekročilo akýkoľvek štandardný rámec a rozumieme rozpoloženiu spôsobenom celou situáciou a zamietnutím žiadosti o bezplatný zvoz. Aj to bol zrejme jeden z dôvodov, prečo ste celú situáciu vnímali ako nedostatočnú empatiu zo strany obsluhy lanovky.
Vážime si spätnú väzbu od našich klientov a záleží nám na tom, aby poskytované služby boli na úrovni, akú očakávame a očakávajú aj naši klienti.
Preto sme pristúpili k úprave a doplneniu interných postupov tak, aby bolo možné podobné mimoriadne situácie riešiť maximálne proklientsky – a to v prípade, že sa klienti v takejto situácii ocitnú preukázateľne nie vlastnou vinou a budú si musieť zakúpiť cestovné lístky zodpovedajúce ich vekovej kategórii.
Pán Rattaj, kto nastavuje pravidlá?
Stále nemám vysvetlené prečo lístok z pokladne platí a lístok kúpený online nie… to bol dôvod, pre ktorý som vás spomenula.
Stále nemám vysvetlené prečo lístok z pokladne platí a lístok kúpený online nie… to bol dôvod, pre ktorý som vás spomenula.
Sorry ale vo mam s tym ja ? To si myslite ze ja som im osobne nakazal aby sa takto ku vam spravali?
Viete kazdy sme zodpovedny za svoje ciny a vystupovanie. Hej v lomnici na lanovke byvali v minulosti problemive tipy este zo ŽSR.
Ked je pravda co pisete tak je tam nejaky hulvat zamestnany. Ale kazdy pribeh na aj druhy pohlad na vec. Jedine co mozem je ze sa pozrieme na to aby sa to preverilo. Tak ako vam napisali z prevadzky. Firma ma 2800 zamestnancov, ja ich neriadim nekontrolujem osobne.
Len na pobavenie …mne sa to stalo tiez . Nechali ma hore na Chopku a skoncili tahat skor lebi bola naplanovana odstavka a nezbiezli ma . Musel som sinto zošlapat.
Viete kazdy sme zodpovedny za svoje ciny a vystupovanie. Hej v lomnici na lanovke byvali v minulosti problemive tipy este zo ŽSR.
Ked je pravda co pisete tak je tam nejaky hulvat zamestnany. Ale kazdy pribeh na aj druhy pohlad na vec. Jedine co mozem je ze sa pozrieme na to aby sa to preverilo. Tak ako vam napisali z prevadzky. Firma ma 2800 zamestnancov, ja ich neriadim nekontrolujem osobne.
Len na pobavenie …mne sa to stalo tiez . Nechali ma hore na Chopku a skoncili tahat skor lebi bola naplanovana odstavka a nezbiezli ma . Musel som sinto zošlapat.
Áno, už budem múdrejšia, moja chyba a našťastie všetko dobre dopadlo.
Naozaj by ma ale zaujimalo prečo nám nechceli uznať lístky kupované online.
K ,,milým a empatickým” pánom pri lanovke sa už nejdem ani vyjadrovať. Všelijakí sme, ale naozaj ma to zaskočilo.
Naozaj by ma ale zaujimalo prečo nám nechceli uznať lístky kupované online.
K ,,milým a empatickým” pánom pri lanovke sa už nejdem ani vyjadrovať. Všelijakí sme, ale naozaj ma to zaskočilo.
Na toto si ja davam pozor. Vzdy si radsej zavolam do Infocentra (aj ked aj to byva same o sebe zazitok, aj napriek tomu, ze poznam volbu 3-5 na prepojenie na zivu osobu; naposledy mi zdvihli asi na osmy pokus) a preverim, ci sa nahodou v najblizsi pondelok nemeni prevadzkova doba a ci teda plati ta, ktora je zverejnena pre aktualny tyzden.
K ostatnemu sa radsej ani nevyjadrim, proste TMR...
K ostatnemu sa radsej ani nevyjadrim, proste TMR...
Dobrý deň, v opise vzniknutej situácie chýbajú niektoré detaily, na základe ktorých by bolo možné posúdiť do akej miery prevádzka nevyužila aktuálne možnosti na riešenie Vašej situácie. Preverujeme to na našej strane vrátane správania konkrétnych pracovníkov. Následne Vám poskytneme komplexné stanovisko.
NIE SI PRIHLÁSENÝ!
Pre zadávanie príspevkov, alebo komentárov sa musíš najskôr prihlásiť, alebo zaregistrovať.Nacitavam...